دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Yate نسخه : 5.1 برای مک

نسخه : 5.1

Yate برای افرادی ساخته شده است که در زمینه برچسب زدن و سازماندهی پرونده‌های صوتی خود جدی هستند. این نرم افزار از ابتدا تا به امروز برای کاربران Mac طراحی شده است. این برنامه از کتابخانه برچسب گذاری خاص خود استفاده می‌کند. Yate پرونده‌های mp3، m4a، aiff، flac، wav و dsf را برچسب گذاری می‌کند.

Yate لیست طولانی از ویژگی‌های دارد. مهمتر از همه، یک سیستم نوشتن اسکریپت نوآورانه به نام اقدامات. از اقدامات می‌توان برای به روزرسانی همه برچسب‌های آلبوم با یک عمل استفاده کرد. Yate همچنین از ادغام با Discogs، MusicBrainz، AcoustID و iTunes پشتیبانی می‌کند. همه تغییرات را می‌توان به راحتی برگردانید و تغییرات فردی را به هر ترتیب می‌توان برگرداند. این که آیا می‌خواهید پرونده‌های خود را به صورت خودکار یا دستی برچسب گذاری کنید، Yate می‌تواند همه این موارد را انجام دهد!


کاربرد:

یک منوی Navigate جدید وجود دارد. این فهرست شامل پرونده‌های بعدی، پرونده قبلی، تمرکز روی موارد فهرست پرونده‌ها و موارد جدید به نام Move Up and Move Down برای کمک به دسترسی است

پنل فیلتر اصلی پنجره:

برای دستیابی آسان‌تر به چهار عملکرد موجود، تغییرات دستیابی ایجاد شده است.

اولویت ها:

تنظیمات جدید Preferences-Audio-ID3 نامگذاری اجازه داده می‌شود فریم‌های تکرار شده متن. مشخصات ID3 می‌گوید که هر فریم Text (شامل Artist، Album Artist، ژانر، عنوان، و غیره) فقط در یک پرونده ممکن است حداکثر یک بار اتفاق بیفتد. مشخص شده است که رمزگذارهای خاصی این قانون را نادیده می‌گیرند. گزینه Allow تکرار شده فریم متن امکان خواندن و ادغام فوق داده در این قاب‌های تکرار نشده فنی را امکان پذیر می‌کند
تنظیمات برگزیده - لیست‌ها اکنون می‌توانند مشخص کنند که نظرات باید با یک لیست همراه باشند. توجه داشته باشید که این انجمن فقط هنگامی استفاده می‌شود که یک قسمت نظرات در یک صفحه دلخواه به عنوان قسمت جدید Comments (list) نمایش داده شود.

پانل‌های سفارشی:

یک نوع زمینه جدید به نام نظرات (لیست) در یک صفحه سفارشی قابل نمایش است. این یک بخش نظرات با یک خط است که می‌تواند با لیستی مانند زمینه‌های Artist، Composer و غیره مرتبط باشد. نمایش این نوع فیلد تنها وسیله استفاده از ارتباط بین نظرات و لیست اولویت‌ها است
قسمتهای پنل سفارشی که می‌توانند با لیستها در ارتباط باشند فقط در صورت وجود انجمن لیست، کنترل دسترسی به لیست را نشان می‌دهند. به عنوان مثال اگر در یک صفحه سفارشی دسته را نمایش می‌دهید و دسته را با لیست در تنظیمات ترجیحی مرتبط نکردید - لیست‌ها، در قسمت سمت راست فیلد یک کنترل کشویی نخواهد داشت. اگر سپس یک فیلد را با یک لیست مرتبط کنید، صفحه نمایش به طور خودکار به روز می‌شود.

فایلهای FLAC:

یک رمزگذاری اضافی شامل افراد درگیر و اعتبار موسیقی استفاده شده توسط eClassical خوانده می‌شود
نظرات FLAC که در قسمت‌های Track و Disc نقشه برداری شده‌اند، همیشه رمزگذاری‌های n / m را می‌پذیرند
هنگام نوشتن پرونده برای رون، اعتبارهای غیر رون در اعتبار موسیقی (در صورت نقشه برداری از PERFORMER) بصورت خودکار به PERFORMERYR منتقل می‌شوند تا آنها را از اعتبار Run's Performer عایق بندی کنید. پیش از این، این امر منجر به آشفتگی نمایشگرهای اولیه اولیه هنرمندان می‌شد.

پشتیبانی رون:

یک مورد جدید جدید در منوی View با نام اعتبارهای اعتبار برای رون وجود دارد. این وسیله‌ای سریع برای شناسایی موارد مربوط به افراد درگیر و اعتبارات موسیقی دان است که در اصل در رون نمایش داده نمی‌شود.

پشتیبانی eClassical:

تا حد امکان، خوانندگان سطح پایین ID3 و FLAC اصلاح شده‌اند تا بتوانند فایلهای توزیع شده توسط eClassical را توزیع کنند. عملکردها و نگاشتهای FLAC در صفحه منابع ارائه شده است تا بارگذاری صحیح و تغییر بار بار بعد از ابرداده را فعال کنید. مبحث راهنمایی جدید در صفحه اصلی راهنما ارائه شده است.


iTunes / موسیقی / تلویزیون:

یک زیرمنو جدید منوی File وجود دارد به نام Open Selected Items in. شما می‌توانید از موارد منو برای باز کردن مواردی که در برنامه انتخاب شده استفاده کنید استفاده کنید
این می‌تواند برای جلوگیری از کشیدن متناقض موارد از برنامه‌ها به Yate مورد استفاده قرار گیرد
در حال حاضر محدودیت 500 مورد وجود دارد که با این روش قابل باز و پیوند هستند.

جادوگر Discogs:

یک مورد فوق داده جدید به نام کشور درج شده است. این مقدار با Release Country یکسان است. تنها تفاوت این است که ابرداده برای یک کشور UDTI بنام Country (پردازش شده توسط Roon) نوشته شده است و مخالف کشور Discogs Release است.

ویرایشگر اعتبار ترکیبی:

جدول Track Credits یک مورد از فهرست زمینه جدید به نام Resolve Non Standard Mappings ساده دارد. اگر یک مورد با اعتبار شناخته شده مرتبط با یک مورد ساده (آهنگساز، مجری، متن ترانه، ریمیکسر، آلبوم هنرمند، هنرمند، هنرمند اصلی یا متن اصلی نویس) مطابقت داشته باشد، از نقشه مشهور اعتبار استفاده می‌شود.
جدول Track Credits یک مورد از فهرست زمینه جدید به نام Resolve Empty Credits دارد. اعتبارهای خالی در افراد درگیر با مدیریت همراه است. اعتبارهای خالی در اعتبار موسیقی با مجری همراه خواهد بود
جدول Track Credits هم اکنون می‌تواند بر روی شاخص filter (مطابق اعتبار شناخته شده و بدون صلاحیت) فیلتر شود.

ویرایشگر Multi Field:

عملکرد Sort Form حالتهای جدیدی دارد که می‌تواند نام خانوادگی، نام خانوادگی و برگرداندن نام‌ها به نام خانوادگی را تغییر دهد.

بانکهای اطلاعاتی:

هنگامی که یک پرونده پایگاه داده به روز می‌شود، ستون‌های خارج از محدوده اکنون برخلاف پاک شدن، حفظ می‌شوند
حالت‌های تست تشخیص کپی موارد بی‌حساس و بزرگ همیشه از تاشو یونیکد استفاده کرده و شخصیت‌های برجسته را نادیده می‌گیرند
هنگام اجرا در حالت پردازش دسته‌ای پردازنده داده پایگاه داده، فایلی که مجموعه ستونی کلیدی نداشته باشد، بدون کلید باز خواهد شد.

تغییرات عملی:

بیانیه توابع اعتبار ترکیبی
این بیانیه تنظیمات جدیدی دارد به نام Resolve Non Standard Mappings. هر موردی که دارای اعتبار مشابه شناخته شده و مرتبط با ساخته شده در زمینه Yate باشد، منتقل می‌شود. به عنوان مثال. اعتبار آهنگساز ترسیم شده به افراد درگیر به قسمت آهنگساز منتقل می‌شود
این بیانیه تنظیمات جدیدی دارد به نام حل اعتبارهای خالی. اعتبارهای خالی در افراد درگیر با مدیریت همراه است. اعتبارهای خالی در اعتبار موسیقی با مجری همراه خواهد بود
بیانیه اعتبارات افراد درگیر / موزیسین
این بیانیه اکنون از ژن پشتیبانی می‌کند

OS X 10.9 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
اینکه ثروتمندترین فرد قبرستان باشم برای من اهمیتی ندارد. اینکه شب ها قبل از رفتن به تخت خواب، بدانم که امروز کار خارق العاده ای انجام داده ام، این چیزی است که برای من ارزشمند است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘