دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار JixiPix Grungetastic نسخه : 2.70.0 برای مک

نسخه : 2.70.0

Grungetastic عکس شما را با استفاده از هفت ظاهر گرم و سنگین به 11 سبک مختلف می‌رساند: Grunge Classic، Grunge Bleached Grunge، Pop Worn، Worn Grunge Gritty Grunge، Distress و Pop Grunge. این هفت سبک سرگرم کننده و پرخاشگرانه به شما اجازه می‌دهند به عکس‌های شما تا کم رنگ و کثیف شوند.

این سبک‌ها و رابط کاربری آسان Grungetastic از آنچه شما می‌توانید بگویید «کثیف» است، باعث می‌شود شما با استفاده از کنتراستهای کاملاً رضایت بخش، رنگ و صدای دلنشین را از بین ببرید و به طرز شگرفی دلپذیر برای هنر فوق العاده Grungy با خطرناک اعتیاد پیدا کنید.

اگر اندی وارهول، کورت کوبین، هانتر S. تامپسون و کوئنتین تارانتینو یک برنامه عکس ایجاد کردند… احتمال وجود دارد که عکسهای بیمارگونه مانند Grungetastic را لرزاند. Grungetastic برای عکاس است که همه چیز دوست داشتنی را دوست دارد! سایه، مالش، خراش دادن، پاره کردن، خرد کردن، استرس زدن، پریشانی، پرتاب، منفجر شدن، پاشیدن، لکه دار کردن، درخشش، درخشش و استعمال سیگار فقط برخی از وحشی‌هایی است که Grungetastic شما را درگیر می‌کند. شما نمی‌توانید هر جا عکس خنک‌تر و داغ‌تری بگیرید!

موارد مربوط به GRUNGETASTIC شامل:

7 سبک فوق العاده grungy
ترکیب خودکار دو بافت گرانج برای تغییرات زیاد
تنظیم رنگ آمیزی تصویر و رنگ آمیزی بافت‌های گرانج
140 بافت ناراحت و خراشیده
140 تنظیمات یک لمسی


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
به ندرت پیش می‌آید که یک نفر بتواند تاریخ را رقم بزند؛ اما به این فکر کنید که اگر این اتفاق بیفتد چه خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای شما رخ دهد. این اتفاق باید برای شما رخ دهد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘