describe image content

دانلود نرم افزار Easy Screen Recorder نسخه : 4.0.0 برای مک

نسخه : 4.0.0

Easy Screen Recorder یک برنامه ضبط و ویرایش صفحه ساده اما در عین حال قدرتمند است که نسخه‌های نمایشی، آموزش و راهنما را سریعتر و آسان‌تر ایجاد می‌کند.

Screen Recorder آسان می‌تواند هر بخشی از صفحه نمایش شما یا کل صفحه را ضبط کند، ویرایش کنید، نظر دهید و به فیلم‌های mp4 که می‌توانید در یوتیوب، فیس بوک و غیره به اشتراک بگذارید، ضبط کنید.

ضبط تمام صفحه یا جزئی با کیفیت و کارآمد با کیفیت بالا

ضبط آسان صفحه نمایش می‌تواند هر بخشی از صفحه نمایش شما یا کل صفحه را ضبط کند، در ضمن ضبط دوربین، میکروفون یا رابط صوتی چند کانال شما نیز می‌شود. ضبط در پس زمینه اجرا می‌شود در حالی که شما فیلم‌های آموزشی می‌کنید، بسیار کارآمد و با کیفیت است، فیلم‌های آموزشی شما را تعاملی‌تر می‌کند.

ویرایش فوری ویدیوی قدرتمند

ابزار ویرایش غنی برای ساخت فیلم‌های آموزشی بیشتر تخیل. ویرایشگر فوراً فیلم و صوتی ضبط شده شما را بارگذاری می‌کند، به شما امکان می‌دهد سریع، خلاقانه تقسیم، برش، تحریک و تحریک و تکرار کنید. متن، تصاویر، عکس‌ها، موسیقی، ضبط‌ها، شکل، کلیپ‌ها برای ایجاد فیلم‌های آموزشی جذاب به نظر می‌رسد. ساخته شده در جلوه‌های انیمیشن غنی باعث می‌شود فیلم راهنمای تصویری بیشتر باشد. ویرایش فوری، پیش نمایش، کار شما را آسانتر و سریعتر می‌کند.

صادرات ساده

با کدنویسی کارآمد HEVC داخلی، می‌توانید MP4 با کیفیت بالا و در عین حال کم کیفیت را مستقیماً صادر کنید. همچنین می‌توانید MP4 را با استفاده از رمزگذاری محبوب‌تر AVC صادر کنید.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
برنده شدن هرگز به معنای بهترین بودن نیست.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘