دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Metadatics نسخه : 1.6 برای مک

نسخه : 1.6

Metadatics ویرایشگر ابرداده قدرتمند و پیشرفته است. این ویرایش دسته‌ای از رایج‌ترین انواع فایل‌های صوتی از جمله MP3، M4A، AIFF، WAV، FLAC، APE، OGG، WMA و موارد دیگر را پشتیبانی می‌کند. جستجوی ابرداده از منابع آنلاین، تغییر نام پرونده‌ها براساس ابرداده یا استفاده از یکی از بسیاری از توابع ساخته شده، ابرداده را دستکاری کنید. Metadatics تمام موارد لازم برای ویرایش ابرداده را با سهولت و انعطاف پذیری در اختیار شما قرار می‌دهد.

امکانات

ویرایش دسته‌ای - چندین فایل را به سرعت و به راحتی ویرایش کنید.
توابع - Metadatics تعدادی توابع ساخته شده برای دستیابی سریع داده‌ها دارد. متن را جایگزین کنید، کاراکترها را از ابتدا یا انتهای یک برچسب حذف کنید، دنباله‌های شماره تولید کنید، از برچسب به برچسب کپی کنید و موارد دیگر!
منابع آنلاین - جستجوی آثار هنری آلبوم‌ها و برچسب‌هایی از منابع از جمله آمازون و MusicBrainz.
آثار هنری آلبوم - Metadatics از خواندن و نوشتن چندین تصویر در هر پرونده پشتیبانی می‌کند. آثار هنری را می‌توان از پرونده‌ها استخراج و به عنوان یک فایل تصویری جداگانه ذخیره کرد. همچنین می‌توانید آثار هنری را از منابع آنلاین از جمله آمازون جستجو کنید.
تغییر نام پرونده - ایجاد ساختارهای فهرست و تغییر نام پرونده‌ها براساس ابرداده.
پشتیبانی از بسیاری از قالب‌های فوق داده - Metadatics از انواع مختلف فایلهای صوتی از برچسب‌های ID3v1، ID3v2، MP4، Vorbis، APE و ASF پشتیبانی می‌کند.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.6 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
برنده شدن هرگز به معنای بهترین بودن نیست.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘