دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار PopChar نسخه : 8.9 برای مک

نسخه : 8.9

PopChar به شما کمک می‌کند تا بیشترین استفاده را از مجموعه قلم خود داشته باشید. PopChar با رابط شفاف خود راهی بدون سرخوردگی را برای دسترسی به شخصیت‌های خاص هر فونت فراهم می‌کند.

امکانات

قابلیت دسترسی گسترده - Mac شما دارای بیش از 700 قلم است که هرکدام دارای هزاران کاراکتر هستند - چرا آنها را تا حد امکان در دسترس قرار ندهید؟ PopChar باعث می‌شود این اتفاق بیفتد.

مزایای رابط کاربری - PopChar جداول کاراکترهایی را برای تجزیه و تحلیل آسان نشان می‌دهد و یک رابط کاربری فوق العاده مناسب را به شما ارائه می‌دهد. از صفحه کلید خود نمی‌توانید به اکثر این شخصیت‌ها دسترسی پیدا کنید - PopChar آنها را در دسترس شما قرار می‌دهد.

آزادسازی سازگاری - مهم نیست از چه برنامه‌ای استفاده می‌کنید، PopChar سادگی ساده لوحی را برای همه کارهای مربوط به فونت به ارمغان می‌آورد. این که آیا شما با یک پردازنده کلمه یا مرورگر وب کار می‌کنید، PopChar یکپارچه می‌شود.

جستجوی دقیق - قابلیت جستجوی فصلی PopChar به شما کمک می‌کند تا آنچه را که شما به دنبال آن هستید، پیدا کنید، خواه نیاز به جستجوی شخصیت با نام داشته باشید، قلم‌هایی را که شامل کاراکترهای خاصی است، شناسایی کنید یا کل مجموعه کاراکترهای یک قلم را کشف کنید.


درست شد:

مشکلی که پس از تغییر خودکار نور / تاریکی در Catalina، نماد منوی PopChar نشان داده نشد.
مسائل کوچک آرایشی در پنجره PopChar.

OS X 10.6 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
کیفیت را همواره شاخص بدانید. برخی از مردم به محیطی که در آن تنها بهترین و عالی ترین پذیرفته است تعلق ندارند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘