دانلود نرم افزار مک

دانلود نرم افزار Cisdem PDFCompressor نسخه : 3.4.0 برای مک

نسخه : 3.4.0

Cisdem PDF Compressor یک کمپرسور هوشمند PDF برای کاهش حجم فایل PDF است. با داشتن رابط کاربر پسند، می‌تواند به راحتی حجم فایل‌های PDF یک یا چند PDF را فشرده کرده و فرمت PDF اصلی را حفظ کند. علاوه بر این، چهار حالت فیلتر از پیش تعیین شده (حداقل اندازه پرونده، اندازه پرونده کوچک، اندازه متوسط ​​پرونده، اندازه پرونده بزرگ) و تنظیمات وضوح تصویر / کیفیت تصویر به شما اجازه می‌دهد تا به سرعت وضوح تصویر و کیفیت JPEG را برای اسناد مختلف PDF تنظیم کنید.

امکانات

چهار حالت از پیش تعیین شده: حداکثر اندازه پرونده، اندازه پرونده کوچک، اندازه پرونده متوسط ​​، اندازه پرونده بزرگ برای پاسخگویی به نیاز فشرده سازی مختلف شما.

DPI سفارشی (نقاط در هر اینچ): همچنین می‌توانید در صورت لزوم نتیجه فشرده سازی خاص و کیفیت محتوا را تنظیم کنید.

اندازه زمان واقعی: اندازه فایل‌های PDF خود و اندازه‌های پیش بینی شده را در حالت‌های مختلف فشرده سازی بعد از فشرده سازی نشان دهید.

فشرده سازی دسته‌ای پشتیبانی: مهم نیست که صدها سند PDF یا یک فایل PDF 500 صفحه‌ای را فشرده کنید، فقط به یک کلیک نیاز دارید.

پشتیبانی و انتخاب صفحه پیش نمایش: چند پی دی اف را با یک بار بکشید، آنها را پیش نمایش کنید و برای فشرده سازی، صفحات مشخص (مثلاً 1.3-10.21 یا تمام صفحات) را انتخاب کنید.

بالاترین کیفیت را حفظ کنید: فقط عناصر بی‌فایده را حذف کنید تا PDF‌های بزرگ را به کوچکترین اندازه خود کاهش دهید، بدون اینکه کیفیت را به خطر بیاندازد.

پشتیبانی از تمام نسخه‌های اسناد PDF بدون نصب Adobe Acrobat Reader.

کاملاً از macOS Sierra 10.12 پشتیبانی کنید.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.8 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
در دنیای امروز انتخاب بین «خوب عمل کردن» و «عالی عمل کردن» اشتباه‌ترین کار ممکن است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘