دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Paintstorm Studio نسخه : 2.43 برای مک

نسخه : 2.43

Paintstorm Studio یک راه حل جامع نرم افزاری است که هدف آن ارائه تجربه‌ای ساده در هنگام کار بر روی نقاشی‌های دیجیتال یا پردازش عکس است.

برنامه Paintstorm Studio دارای برس‌های بی‌شماری است، به شما امکان می‌دهد از ماسک و لایه استفاده کنید، و به شما در مقابله با انواع جزئیات کمک می‌کند.
 
استودیوی نقاشی دیجیتال که دارای رابط کاربری قابل تنظیم است

فضای کاری استودیو Paintstorm توسط پنل‌های بی‌شماری احاطه شده است که دسترسی به تمام ابزارهای موجود را فراهم می‌کند و با استفاده از اقدامات ساده و کشیدن، می‌توان آنها را جابجا کرد. از این گذشته، برنامه دارای یک صفحه کنترل است که به شما امکان می‌دهد میزان دید آنها را تغییر دهید.

استودیو Paintstorm ابزارهای ویرایش سازماندهی شده توسط هدف را نگه می‌دارد: ابزارها، گزینه‌های ابزار، گزینه‌های قلم مو، لایه، چرخ رنگ، ناوبری، تنظیمات نمودار، میکسر، برس، مرجع، اسکریپت، مبل‌های رنگی یا فضای کاری.

به طور طبیعی، هر یک از ابزارهای موجود گزینه‌های سفارشی سازی خاص خود را دارند، بنابراین می‌توانید حالت ترکیب، اندازه، کدورت، شفافیت، فاصله و غیره را تنظیم کنید.

توسعه دهندگان یک اسناد راهنما آنلاین را ارائه می‌دهند که شامل جزئیات مربوط به ابزارهای موجود، گزینه‌های قلم مو یا کلیدهای میانبر اغلب استفاده می‌شود، اما همچنین می‌توانید تصمیم بگیرید که کاوش‌های خود را شروع کنید تا کشف کنید که می‌توانید چه کاری انجام دهید.

عکس‌ها را دستکاری کنید تا جلوه‌های جالبی به آنها بدهید یا پروژه‌های دیجیتالی را از ابتدا شروع کنید

در فضای کاری استودیو Paintstorm، می‌توانید شروع به ترسیم بر روی یک صفحه تمیز کنید، یا می‌توانید فایل‌های تصویری را به عنوان نقطه شروع خود وارد کنید. استودیوی دیجیتال به شما امکان می‌دهد سایز و بوم را تغییر اندازه دهید و همچنین می‌توانید ترازو و روشنایی رنگ، رنگ و اشباع را تغییر دهید.

در عین حال، استودیو Paintstorm امکان کار با ماسک و لایه را به شما پیشنهاد می‌دهد، بدین معنی که می‌توانید کاملاً مبتکر باشید و جلوه‌های زیبایی ایجاد کنید. ویرایشگر همچنین دارای فیلترهای تار و تیز است.

شایان ذکر است که استودیو Paintstorm با یک عملکرد اسکریپت همراه است که اقدامات شما را ثبت می‌کند و قادر است در هر زمان که دوست داشته باشد، آنها را تولید کند. اسکریپت‌های ضبط شده با حداقل تلاش می‌توانند در پروژه‌های بعدی ذخیره و استفاده شوند.

راه حل جامع طراحی دیجیتال طراحی شده برای ایجاد یک فضای کاری دلپذیر

خط پایین، استودیو Paintstorm این امکان را به شما می‌دهد تا با کمک ابزارهایی که به راحتی در دسترس هستند، در زمینه نقاشی دیجیتال آزمایش کنید. این استودیو مستندات گسترده‌ای ندارد، اما می‌توانید برای یادگیری لایه زمین به صورت آنلاین بروید.

با توجه به ماهیت مدولار رابط کاربری استودیو Paintstorm، شما می‌توانید همه پانل‌های ابزار موجود را به هر شکلی که دوست دارید تنظیم مجدد کنید، این بدان معنی است که شما توانایی ایجاد یک فضای کاری را دارید که نیاز شما را به طور کامل برآورده کند.


نسخه 2.43:

این نسخه به بهبود آرگونومی و رفع اشکالات اختصاص یافته است.
امکان انتخاب حالت پیمایش لیست‌های اضافه شده در فهرست->فایل-> گزینه‌ها -> رابط، (لایه‌ها، برس‌ها، و غیره)
Tablet Style (پیمایش به هر مکانی؛ لایه تعویض / براش / بافت با نگه داشتن دکمه ماوس کار می‌کند)
کلاسیک (همانطور که در Photoshop: فقط با پیمایش نوار پیمایش، Swap با کلیک روی هر لایه / براش / بافت کار می‌کند)
«Space» اکنون حالت پیمایش سریع را روشن می‌کند (در هر سه حالت کار می‌کند)
کار با گروه های پانل بسیار راحت‌تر و قابل پیش بینی‌تر شده است.
پاک کن‌ها اکنون به دسته دوم گره خورده اند. اکنون «E» به آخرین پاک کن انتخاب شده با نماد مربوطه تغییر خواهد کرد.
اکنون می‌توانید لایه‌های جداگانه و رنگ براش را از طریق منوی زمینه پانل مربوطه تنظیم کنید.
ابزار «انتخاب Lasso» بسیار سریعتر شده است.
حداقل اندازه بوم به 8 × 8 پیکسل کاهش یافته است.
بیش از 50 اشکال جزئی برطرف شد.

 

OS X 10.7 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
میان «علاقه‌مندی به کار کردن» و «علاقه‌مندی به کار» تفاوت فاحشی وجود دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘