دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Photo Formation Pro نسخه : 1.0.11 برای مک

نسخه : 1.0.11

Photo Formation به صورت خودکار تصاویر را به سازندهای کاغذی فوق العاده خلاق تبدیل می‌کند در حالی که یک موتور سه بعدی سایه‌های فوق العاده میسازد. از آن برای تکه تکه کردن، پیوستن، بافتن، پاره کردن و چیدمان عکس‌ها به قطعات جذاب و چشم نواز استفاده کنید، با تمام خلال‌های ظریف، فرها و خم‌ها به نظر می‌رسد که انگار با زحمت با دست مونتاژ می‌شوند.

Photo Formation همراه با یک کتابخانه از پیش تنظیم لمسی است تا بتوانید سریع کار خود را شروع کنید و یک دکمه تصادفی که به طور خودکار انواع مختلفی از خلاقیت‌های کاغذی را بارها و بارها ارائه می‌دهد تا زمانی که چیزی را برای شما فراهم کند. از ابزارهای متحرک، چرخان و مقیاس می‌توان برای سفارشی سازی هر ترکیب استفاده کرد.

ما بدون گرفتن کمک از شما استفاده از آن را آسان می‌کنیم. اگر شما نوع دیگری دوست دارید از ابتدا مواد را تهیه کنید، یک دکمه Auto Generate با شروع اثر کاغذ اولیه برای شما، شما را در حالت خلاق قرار می‌دهد و سپس یک صفحه کنترل را ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید دقیقاً به روشی که دوست دارید درست کنید.

آنچه سازند عکس را از دیگران جدا می‌کند، سیستم روشنایی قدرتمند است. با استفاده از شکل گیری عکس، در یک فضای 2 بعدی، چین و چروکهای سه بعدی واقعی به همراه تمام اعوجاج‌های دیدگاهی آنها که سایه‌های واقع گرایانه‌ای را برای نتیجه عالی شگفت انگیز در سطح بالا به نمایش می‌گذارند، ارائه می‌دهد! روشنایی کاملاً قابل تنظیم است و با جابجایی آن به سادگی در سند می‌توانید جهت تغییر سایه‌ها را تغییر دهید. همچنین می‌توانید چندین نور منبع را با کپی کردن نور تنظیم کنید تا سایه‌های مضاعف و سه گانه خارق العاده‌ای ایجاد کنید.

شکل گیری عکس شامل 8 سبک خلاق است:

عکس باف، پانوگرافی، برش عکس، نوار عکس، مخالف تاشو، چین و چروک و ریپ.


نسخه 1.0.11:

  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

OS X 10.7 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بهترین باشید، نه اولین.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘