دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار OCRKit Pro نسخه : 20.1.6 برای مک

نسخه : 20.1.6

OCRKit از فناوری OCR برای تشخیص متن در گرافیک استفاده می‌کند، که مخصوصاً برای PDFهایی که از طریق ایمیل دریافت می‌شوند، ایجاد شده توسط DTP، برنامه‌های اداری یا با اسکنر یا دستگاه کپی است. با کشیدن یک سند روی برنامه OCRKit یا نماد بارانداز، متن‌های ساده PDF، RTF، HTML یا Unicode را ایجاد کنید.

موتور OCR
دقت تشخیص متن
توانایی جستجوی محتوای فوری
فشرده سازی PDF
تبدیل سرعت بالا
پایداری عملکرد
موتور OCR زبانهای زیر را تشخیص می‌دهد: بلغاری، کرواسی، چک، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، استونیایی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، مجارستانی، ایتالیایی، لتونی، لیتوانیایی، لهستانی، پرتغالی، رومانیایی، روسی، صربی، اسلوونیایی، اسپانیایی، سوئدی، ترکی، اوکراینی و نروژی.

ویژگی‌های نرم افزار
تشخیص خودکار زبان - شما اغلب خود را در حال تغییر تنظیمات OCR بین اسناد به زبان‌های دیگر می‌دانید؟ OCRKit Pro با انتخاب جدید «خودکار» زبانها همراه است. این شفاف langauge را تشخیص می‌دهد و برای هر صفحه از سند به طور مستقل به الفبای و فرهنگ لغت اختصاصی تغییر می‌کند.
عملکرد چند رشتهای بالاتر - OCRKit Pro بیشترین استفاده از هسته‌های موجود را امروز بهینه می‌کند. اجازه دادن به نسخه حرفه‌ای بایگانی از عملکرد حتی بالاتر در مقایسه با نسخه استاندارد سریع سریع OCRKit.
Imprinter - Imprinter به OCRKit Pro اجازه می‌دهد تا متن را بر روی تصویر صفحه چاپ کند. به عنوان مثال، تاریخ اسکن شده، یا علامت‌های سفید مانند «تأیید شده»، «VOID»، «PRILIMINARY»، «CONFIDENTIAL» یا هر چیز دیگری که ممکن است مورد نیاز شما باشد.


نسخه 20.1.6:

نخستین پشتیبانی برای macOS 10.15 "Catalina"
رفع عیب ها و بهبود های مختلف

OS X 10.6.6 یا بالاتر

پردازنده 64 بیتی

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بسیار کم پیش می‌آید که شخصی از بدو تولد بینش درونی داشته باشد. این احساس با گذشت زمان قوی و قوی‌تر خواهد شد. بزرگ‌ترین چالش انسان‌ها این است که یاد بگیرند به این احساس گوش بدهند و طبق غریزه عمل کنند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘