describe image content

دانلود نرم افزار Brave Browser نسخه : 79.1.2.42 برای مک

نسخه : 79.1.2.42

Brave Browser به طور خودکار تبلیغات و ردیابی را مسدود می‌کند، و آن را سریع‌تر و ایمن‌تر از مرورگر فعلی شما می‌کند.  حداکثر 60 درصد از زمان بارگذاری صفحه ناشی از فناوری تبلیغاتی اساسی است که هر بار که به صفحه‌ای در سایت خبری مورد علاقه خود می‌روید، به جاهای مختلف بارگیری می‌شود و 20٪ از این زمان برای بارگیری مواردی است که سعی در کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما دارند.

مرور سریعتر - ردیاب‌های بلوک شجاع و تبلیغات مزاحم که می‌توانند شما را در وب کند کنند.
مرور ایمن - شجاع شما و اطلاعات شما را ایمن‌تر نگه می‌دارد، و به طور موثر شما را از ردیابی و سوء استفاده شخص محافظت می‌کند.
مرور بهتر - با Brave، می‌توانید تبلیغاتی را مشاهده کنید که به حریم شخصی شما احترام بگذارد یا سایتهای مستقر را مستقیماً پرداخت کنید. در هر صورت، می‌توانید در مورد کمک به سازندگان محتوای صندوق احساس خوبی داشته باشید.

امکانات

Brave تبلیغات مضر را مسدود می‌کند - یک بازی تبلیغاتی جدید در شهر وجود دارد. «Malvertising» نامیده می‌شود. آخرین فناوری تبلیغات نمایشگر می‌تواند بدافزارها را بدون اطلاع شما روی لپ تاپ شما نصب کند. اما نه با شجاع تماشای پشت شما.
هدایت سایتها را به HTTPS هدایت می‌کند - ما HTTPS را در همه جا در هر مرورگر Brave یکپارچه کرده‌ایم تا مطمئن شویم که همیشه بیت‌های خود را در امن‌ترین لوله ممکن حرکت می‌دهید.
بلوک‌های شجاع پیکسل‌ها را ردیابی می‌کنند و کوکی‌ها را ردیابی می‌کنند - آیا وقتی می‌بینید تبلیغی را برای چیزی که چند روز پیش خریداری کرده‌اید مشاهده می‌کنید، احساس می‌کنید که کسی شما را تماشا می‌کند؟ ما اطمینان حاصل می‌کنیم که هنگام خرید آنلاین و مرور سایتهای مورد علاقه خود، ردیابی نمی‌شوید.


نسخه 79.1.2.42:

آپدیت شدن Chromium به نسخه 79.0.3945.117

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
اما اپل واقعا به یک درامر متفاوت می زند. من قبلاً می گفتم که اپل باید سونی این تجارت باشد، اما در واقعیت، فکر می کنم اپل باید اپل این تجارت باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘