describe image content

دانلود نرم افزار Red Giant Universe نسخه : 3.1.5 برای مک

نسخه : 3.1.5

Red Giant Universe دارای فزونه‌های انتقال ویدیو و جلوه‌های ویژه برای ویرایشگران و هنرمندان موشن گرافیک می‌باشد. استفاده از ابزارهایی مانند VHS،  Retrograde Carousel، Glitch، Holomatrix II و موارد دیگر، به تصاویر واقعی و روزمره نگاه روزانه خود را با استفاده از تصاویر ارائه دهید.

فیلم خود را سبک کنید
 استفاده از ابزارهایی مانند VHS، Retrograde Carousel، Glitch، Holomatrix II و موارد دیگر، به تصاویر واقعی و روزمره نگاه روزانه خود را با استفاده از ابزار ارائه دهید.

موشن گرافیک
با استفاده از ابزاری مانند اجزای HUD، Line، Knoll Light Factory EZ، Fractal Background و موارد دیگر زمینه‌های زیبایی حلقه‌ای و عناصر گرافیکی حرکتی ایجاد کنید.

انتقال و جلوه ها
انتقال سریع و منحصر به فرد با کار کم و زیاد را بسازید. درخشش‌ها و جلوه‌های دیگری را که نتایج بهتری به شما می‌دهد و کلید‌های میانبر، گزینه‌ها و کنترل بیشتری را از همه چیز در برنامه میزبان خود اضافه کنید.

ژنراتور متن
به سرعت انیمیشن‌هایی تولید کنید که متن شما را زنده کند، یا صفحه نمایش خود را با داده‌های پویا برای رابط‌های کاربر پر کنید. به سبک یکپارچه سازی با سیستم رایانه‌ای قدیمی مدرسه‌ها بر روی جلوه‌ها بروید، یا به راحتی نشان‌های کم حجم هکرها را برای عناوین مدرن ایجاد کنید.

ایستگاه از پیش تنظیم شده
هر ابزاری در این نرم افزار شامل پیش تنظیم برای کمک به شما در شروع کار و نتایج حرفه‌ای فوری است.


نسخه 3.1.5:

  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

OS X 10.8 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
برنده شدن هرگز به معنای بهترین بودن نیست.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘