دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Family Tree Maker نسخه : 23.3.0.570 برای مک

نسخه : 23.3.0.570

Family Tree Maker کشف داستان خانوادگی، حفظ میراث شما و به اشتراک گذاشتن میراث بی‌نظیر شما را برای شما آسانتر می‌کند. اگر یک تازه وارد به تاریخ خانواده خود هستید، قدردانی خواهید کرد که چگونه این برنامه کاملا ملموس به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از ناوبری ساده، ابزار ساخت درخت و جستجوی یکپارچه وب، به راحتی درخت خانواده خود را پرورش دهید. اگر در حال حاضر یک متخصص هستید، می‌توانید به ویژگی‌های پیشرفته‌تر، گزینه‌های مدیریت داده‌ها و طیف گسترده‌ای از نمودارها و گزارش‌ها سری بزنید. نتیجه نهایی یک تاریخچه خانوادگی است که شما و خانواده تان برای سالهای آینده در آن گنجانده خواهید شد!

ویژگی‌های نرم افزار Family Tree Maker:

نکات را دنبال کنید
فقط آنچه را که می‌دانید وارد درخت خانواده خود کنید. به زودی نکات (برگهای سبز یا مربعهای آبی) ظاهر می‌شوند و شما را به سوابق تاریخی و درختانی که ممکن است پاسخی در مورد اجداد شما داشته باشند، پیوند می‌دهند.

رسانه‌ها را با سهولت سازماندهی کنید
داستان خانوادگی خود را با عکس، سوابق تاریخی و پرونده‌های صوتی و تصویری شبیه سازی کنید. ابزارهای کاربردی آسان در Family Tree Maker به شما کمک می‌کنند تا رسانه‌ها را سریعتر از گذشته مدیریت کنید، همچنین عکس را مستقیماً از iPhoto اضافه کنید، تصاویر را مستقیماً در درخت خود اسکن کرده و حتی اسلایدهای نمایش ایجاد کنید.

راهنمای همراهی دیجیتال
این راهنما یک راهنمای مرحله به مرحله از برنامه و تمام آنچه را که می‌توانید با آن به دست آورید ارائه می‌دهد. محبوب‌ترین ویژگی‌های Family Tree Maker همراه با نکات و آموزه‌های سریع که تحقیق را سریع و سرگرم کننده می‌کند را بیاموزید.

اجداد خود را روی نقشه قرار دهید
برای مشاهده مکانهای مهم در زندگی اجداد خود به نقشه‌های تعاملی خیابان و ماهواره دسترسی داشته باشید و مسیرهای مهاجرت خانواده خود را پیگیری کنید.

نمودارها و گزارشها
اکتشافات خود را با انواع نمودارهای رنگارنگ درخت خانوادگی مانند نمودار شجره نامه، فرزندان، نمودار هواداری و غیره را مشاهده کرده و به اشتراک بگذارید و گزارش‌هایی را تهیه کنید که عکس لحظه‌ای از خانواده شما ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا درمورد تحقیق بعدی کاوش کنید. گزینه‌ها و نماهای بیشتر به شما امکان می‌دهد اجداد، همسران و فرزندان را با هم به نمایش بگذارید. همچنین، فهرست شاخص افراد با گزینه‌های سالگرد، تولد، لیست‌های تماس و موارد دیگر گسترش یافته است.


نسخه 23.3.0.570:

  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

OS X 10.9 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
زمان شما محدود است، آن را با زندگی کردن به روش دیگران هدر ندهید. در دام تعصب نیفتید که معمولا حاصل زندگی کردن بر اساس تفکر دیگران است. اجازه ندهید سروصدای افکار و اعتقادات دیگران ندای درون شما را خاموش کند. و مهم از همه، جرئت این را داشته باشید که به دنبال قلب و ادارکتان بروید. این ها یک جورهایی می دانند که چه چیزی می خواهید بشوید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘