describe image content

دانلود نرم افزار Tidy Up نسخه : 5.3.1 برای مک

نسخه : 5.3.1

Tidy Up یک  کپی یاب و ابزار تنظیم دیسک است. با Tidy Up می‌توانید فایل‌ها و بسته‌های تکراری را توسط برنامه مالک، محتوا، نوع، سازنده، پسوند، زمان تغییر یافته، زمان ایجاد شده، نام، برچسب، دید و تاریخ وسن جستجو کنید. همچنین می‌توانید بر اساس برچسب، مدت زمان و اقساط بیت فایلهای صوتی MP3 و AAC و فوق داده‌های EXIF ​​جستجو کنید. جستجوی محتویات iPhoto، دیافراگم، iTunes، پایگاه داده‌های iPod و صندوق پستی Mail. حذف‌ها را با iPhoto، Mail و iTunes همگام سازی کنید.

Tidy Up به شما امکان می‌دهد تا پوشه‌های تکراری را با نام، تاریخ اصلاح شده، تاریخ ایجاد، دید برچسب، پوشه‌های خالی، محتوای آنها و موارد دیگر جستجو کنید. Tidy Up سریع است.حجم اسکن شده را ایندکس نمی‌کند، بنابراین شما وقت و مکان گرانبها را هدر نمی‌دهید. با داشتن قابلیت چند وظیفه‌ای، می‌توانید چندین بار جستجو را همزمان انجام دهید و از قدرت پردازش Mac خود نهایت استفاده را ببرید.

Tidy Up با دو حالت جستجو همراه است. حالت اصلی شامل بیش از 90 جستجو از پیش تعریف شده است. برای یک استراتژی سفارشی، می‌توانید جادوگر استراتژی را انتخاب کنید که بر اساس انتخاب شما معیارهای مناسبی را برای جستجوی نسخه‌های تکراری ایجاد می‌کند.

Tidy Up دارای یک سیستم امنیتی داخلی است که به شما اطمینان می‌دهد حداقل یک پرونده از گروه کپی بر روی دیسک خود، امکان خنثیسازی موارد کپی شده و جابجایی شده و همچنین امکان بازیابی موارد حذف شده تا زمانی که سطل زباله خالی نشود، خواهد بود. حتی بعد از راه اندازی مجدد کامپیوتر.

Tidy Up یک پیش نمایش تمام اندازه از رایج‌ترین فایل‌هایی مانند: صوتی، رسانه، متن، PDF، گرافیک، فونت و… را ارائه می‌دهد. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های Tidy Up امکان جداسازی سریع و آسان است سازمان، مواردی را پیدا کرد که از طریق معیارهای سفارشی از طریق «سبدهای هوشمند» استفاده می‌کنند. همچنین امکان انتخاب موارد مربوط به برنامه‌های پشتیبانی شده، یک آلبوم خاص، لیست پخش یا صندوق پستی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

Tidy Up به شما امکان می‌دهد سطل زباله یا پیوندهای نمادین، ​​موارد جابجا شده یا حذف شده یا پیوندهای نمادین، ​​سطل زباله، سوزاندن، اختصاص برچسب Finder Color و صادرات به فایلهای متنی و همه موارد موجود پیدا کنید. این برنامه کاملاً قابل تنظیم است و به شما امکان می‌دهد فضای کاری دلخواه خود را ایجاد کنید.


نسخه 5.3.1:

  • رفع عیب برخی باگ ها

macOS 10.12 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
من همانند خیلی از کارهای موثری که انجام داده ایم به موارد بسیاری که انجام نداده ایم افتخار می کنم. ابداع کردن شامل گفتن نه به هزاران مسئله ی گوناگون است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘