دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار FruitJuice نسخه : 2.4.1 برای مک

نسخه : 2.4.1

FruitJuice یک برنامه کاربردی مک و سرویس آنلاین است که به حداکثر رساندن عمر باتری نوت بوک اپل و RunTime کمک می کند. FruitJuice می تواند توصیه های اپل را برای اطمینان از ماندگاری بیشتر باتری و برآورد دقیق "زمان باقیمانده" هنگام کار باتری دنبال و اجرا کند. با نشانه گذاری وضعیت و استفاده از باتری در زمان واقعی کار می کند و تصویر کاملی از سلامت باتری را در یک رابط کاربری ساده و ظریف OS X ارائه می دهد.

طبق صفحه وب "نوت بوک های اپل": "باتری داخلی MacBook ، MacBook Pro یا MacBook Air شما ساخته شده است تا قبل از رسیدن به 80 درصد از ظرفیت اصلی خود ، 1000 چرخه شارژ کامل و تخلیه را ارائه دهد." می توانید از سلامت فعلی باتری خود مطلع شوید و ببینید که آیا این دستگاه مطابق مشخصات اپل عمل می کند یا خیر. تمام اطلاعات مورد نیاز در مکان به نام صفحه «اطلاعات باتری» است.

علاوه بر برنامه اصلی ، FruitJuice همچنین یک برنامه نوار منو ارائه می دهد که جایگزین منوی وضعیت باتری داخلی می شود. با یک نگاه کلی ، بسیاری از همان اطلاعات موجود در برنامه اصلی FruitJuice را به شما نشان می دهد: اطلاعات مربوط به باتری فعلی ، درصد وصل شده برای 7 ، 14 و 30 روز گذشته و وضعیت کالیبراسیون را نشان می دهد.


نسخه 2.4.1:

  • اضافه شدن ویژگی های چینی

 

OS X 10.8 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
میان «علاقه‌مندی به کار کردن» و «علاقه‌مندی به کار» تفاوت فاحشی وجود دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘