دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار TurboCAD Mac Pro نسخه : 11.0.0 برای مک

نسخه : 11.0.0

TurboCAD Mac Pro در یک بسته حرفه ای 2D / 3D CAD خدمات با ارزش و بهره وری بی نظیری را ارائه می دهد. ابزارهای تهیه پیش فرض 2D کاملاً یکپارچه ، ابزارهای مدل سازی جامد و سطح 3D و ACIS ، ابزارهای مونتاژ ، ابزارهای پیشرفته معماری و ارائه عکسبرداری قدرتمند LightWorks با هزاران سمبل ، مواد ، دکمه ها و موارد دیگر.

 

امکانات

کنترل حرفه ای و انعطاف پذیری نوارهای ابزار قابل تنظیم ، ابزار تنظیم و حساس به زمینه باعث افزایش قابلیت استفاده می شوند ، در حالی که مدیر بلوک و توانایی سازماندهی سریع لایه ها و مجموعه های لایه ای ، مدیریت طراحی را بهینه می کند. به علاوه ابزارهای چاپ و چاپ کامل و همچنین پشتیبانی فایل ها از جمله AutoCAD 2013 جدید .DWG پاسخگوی نیاز معماران حرفه ای ، مهندسین ، تصویرگران ، طراحان و سایر موارد است.


طراحی معماری پیشرفته 2D / 3D - TurboCAD Mac Pro شامل 1000 طرح کف از پیش طراحی شده به همراه ابزارهای پیشرفته برای طراحی معماری حرفه ای است. دیوارهای خود درمانی که بصورت خودکار ترسیم می شوند ، مهره های دیواری را اصلاح می کنند و امکان تعیین الگوها و رنگ دریچه ها را فراهم می کنند. ابزارهای بام و اسلب برای اتصال سریع دیواره های موجود کار می کنند و هنگامی که درها و پنجره های پارامتری اضافه می شوند ، هوش داخلی ساخته شده به صورت خودکار موارد بازشده های مورد نیاز را ایجاد می کند.


گزینه های نورپردازی و ارائه قدرتمند - نوبت به ارائه ایده های شما رسیده است ، TurboCAD Mac Pro عکسبرداری خیره کننده ای را ارائه می دهد. از مواد و برگه ها استفاده کنید. روشنایی ، سایه زنی ، بازتاب ، زبری و اثرات محیطی را تنظیم کنید. سپس با موتور قدرتمند LightWorks Photorealistic Rendering Engine آن ارائه دهید. گزینه های ارائه طرح نیز برای ظاهری دستی ، مناسب در مراحل اولیه طراحی مفهومی ، در دسترس هستند.


قالبهای انعطاف پذیر CAD و طراحی گرافیک - به راحتی طرح های موجود را از قالب های محبوب CAD و فایلهای طراحی گرافیکی ، از جمله  اتوکد جدید نسخه 2013 انتخاب و   وارد کنید. به همین سادگی ، طرح های دقیق و نقشه های فنی خود را از TurboCAD به سایر قالب های CAD تبدیل کنید و خروجی بگیرید ، یا فرمت های محبوب انتشار نشر رومیزی مانند EPS TIFF ، CGM و موارد دیگر را برای ایجاد بروشور یا سایر مواد بازاریابی انتخاب کنید. حتی برای کنترل بهتر نحوه نگاه به چاپ ، مشخصات خود را با توسط خودتان چاپ کنید


نسخه 11.0.0:

  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

OS X 10.8 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
به ندرت پیش می‌آید که یک نفر بتواند تاریخ را رقم بزند؛ اما به این فکر کنید که اگر این اتفاق بیفتد چه خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای شما رخ دهد. این اتفاق باید برای شما رخ دهد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘