describe image content

دانلود نرم افزار FonePaw Data Recovery نسخه : 1.7.0 برای مک

نسخه : 1.7.0

با معرفی جادوگرحرفه‌ای بازیابی اطلاعات با شما همراهیم!

سریع و عمیق رایانه خود را اسکن کنید تا تصاویر، فیلم‌ها، صداها، ایمیل، اسناد و موارد حذف شده از دیسک‌های سخت (از جمله Recycle Bin) حذف شده در Mac را بازیابی کنید.

بازیابی داده‌های حذف شده
بدون پشتیبان گیری داده را به طور تصادفی از دست داده‌اید، سطل زباله را خالی کرده‌اید یا «Shift + Del» را فشار داده اید؟ FonePaw Data Recovery به فایل‌های حذف شده به سرعت دسترسی پیدا کرده و آنها را باز پس می‌گیرد.

بازیابی دیسک سخت
فایلهای غیرقابل دسترسی / پنهان / خراب شده را از ویندوز خود به دلیل خرابی هارد دیسک RAW، از دست رفتن پارتیشن RAW یا دیسک، آسیب سیستمی یا از بین رفتن پارتیشن از دست داده‌اید اما نگران نباشید با این نرم افزار آنها را بازیابی کنید.

بازیابی پارتیشن
می توانید داده‌های گمشده ناشی از قالب بندی پارتیشن، پارتیشن مجدد، حذف پارتیشن به اشتباه، خرابی سیستم، هماهنگ سازی نادرست و غیره را بازیابی کنید.

بازیابی کارت حافظه
این ابزار بازیابی هوشمند می‌تواند داده‌های حذف شده و موجود را از کارت SD، کارت CF، کارت MMC، کارت XD و کارت SDHC استخراج کند.

بازیابی فلش درایو
اگر فلش درایو USB خود را تمیز کرده باشید، FonePaw Data Recovery به عنوان پزشک برای بازیابی پرونده‌های از دست رفته در رسانه ذخیره سازی قابل جابجایی کار می‌کند.

بازیابی کامپیوتر خراب شده
هر مشکلی، مانند به روزرسانی سیستم، در مورد سیستم عامل ویندوز ممکن است داده‌ها را پاک کند. این ابزار بازیابی اطلاعات موجب کاهش چیزهای از دست رفته در ویندوز PC / Mac شما می‌شود.


نسخه 1.7.0:

  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

 

OS X 10.7 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
اجازه بدهید شادی و خوشحالی در طول مسیر با شما همراه باشد، نه در هنگام رسیدن به یک هدف یا مقصد دور.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘