دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Bill نسخه : 2.8.2 برای مک

نسخه : 2.8.2

صورتحساب‌ها همیشه باعث آسودگی خاطر می‌شدند. Bill هم بدون دردسر صورتحساب صادر می‌کند. اشتباه نکنید کار آسانتر نمی‌شود فقط سه مرحله ساده برای کامل شدن فاکتور شما در نظر دارد.

1. ایجاد فاکتور: یک فاکتور شامل سه بخش است: اطلاعات مشتری؛ اطلاعات فاکتور؛ و موارد دیگر که شامل حمل و نقل، تخفیف و تعداد. همچنین می‌توانید نقل قول‌هایی ایجاد کنید که می‌توانند به فاکتور تبدیل شوند. صورتحساب‌ها می‌توانند دارای شماره غیر تکراری باشند، تاریخ معوق می‌تواند (بطور خودکار) به عنوان ارسال، موعد و پرداخت مشخص شود. این نرم افزار مشتری، آدرس و شماره مشتری را برای شما به یاد می‌آورد و البته می‌توانید مشتری‌ها را با یک کلیک مستقیماً از سیستم عامل خود وارد کنید.


2. افزودن موارد: نرم افزار موارد اخیر را به خاطر می‌آورد. این بدان معنی است که لازم نیست آنها را دوباره تایپ کنید؛ در عوض می‌توانید آنها را فقط با یک کلیک اضافه کنید. مواردی که شامل عنوان، زیرنویس، مبلغ پایه، مقدار، مالیات‌های ممکن و یک شماره SKU می‌باشد. علاوه بر این، می‌توانید هزینه‌های حمل و نقل (اختیاری) را اضافه کنید و نرم افزار نیز آنها را به خاطر می‌آورد. دوباره، فقط یک کلیک ساده برای اضافه کردن آنها نیاز است. و البته، شما می‌توانید تخفیف اختیاری را در هر زمان، یا به عنوان مبلغ ثابت یا درصدی از کل، کم کنید.


3. چاپ فاکتور: یا مستقیماً یک فایل PDF ایجاد کنید یا حتی بهتر مستقیماً آنها را به عنوان پیوست‌های ایمیل ارسال کنید. و از آنجا که می‌توانید اجازه دسترسی نرم افزار به مخاطبین سیستم عامل را بدهید و از قبل آدرس ایمیل مشتری شما را می‌شناسد. و بله، شما می‌توانید در هر زمان دوباره فاکتور را چاپ و ارسال مجدد کنید. شما حتی می‌توانید فاکتورها را به هر زبانی - حتی از چپ به راست - ایجاد کرده و الگوهای خود را تنها با دانش پایه HTML و CSS ایجاد کنید. یا به سادگی یکی از قالب‌های موجود را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید.


نسخه 2.8.2:

  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

 

OS X 10.8 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بعضی از مردم نوآوری را به معنای تغییر می‌دانند؛ اما ما هرگز چنین برداشتی نداشته‌ایم. نوآوری باعث بهتر شدن امور می‌شود.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘