دانلود بازی Asterix and Obelix XXL 3 نسخه : 1.56 برای مک

نسخه : 1.56

سال 50 B. C است. گال کاملاً توسط رومیان اشغال شده است. خوب، نه به طور کامل… یک دهکده کوچک از غول‌های غیر قابل سکون هنوز در برابر مهاجمین قرار دارد و زندگی برای لژیونرهای رومی که اردوگاههای غنی شده توتروم، آکواریوم، لودانوم و کامپاندیم را پادگان می‌کنند آسان نیست.

در صلح سلطنتی در روستای زرهی کوچک، جایی که روستائیان مشغول کار روزانه خود هستند. دو قهرمان ما، آستریکس و اوبلیکس، گراز وحشی، آهنگر و نزاع ماهیگیر را شکار می‌کنند، و رئیس دهکده قدم می‌زند در میدان روستا بالای سپر او.

روزی درویش دهکده، Getafix، نامه عجیبی دریافت می‌کند. این از آوینا گاندیر، کشیش عالی Thule است! او به داروی تهدید شدید برای مردمش هشدار می‌دهد و از او می‌خواهد که منهیر اسرارآمیز را از مخفیگاه خود بیرون کند…

ماجراجویی مهیج را شروع کنید و خود را در دنیای آستریکس غرق کنید! به تنهایی یا با هم همکاری کنید، سرزمین‌های امپراتوری روم را کشف کنید و راز کریستال منهیر و قدرت‌های باورنکردنی آن را پرده بردارید!

امکانات:

استاد منهیر کریستال مرموز را در همه اشکال خود استفاده کنید: منهور سنگی، منهیر یخ، منهور آتش و منهور مغناطیسی!
برای اولین بار در Asterix XXL Saga، به عنوان آستریکس و اوبلیکس در حالت دو نفره با هم بازی کنید! یک ماجراجویی فوق العاده برای به اشتراک گذاشتن به عنوان یک خانواده یا با یک دوست.
داستانی کاملاً جدید را در دنیای طنز آستریکس تجربه کنید و سرزمین‌های امپراتوری روم را کشف کنید.
شخصیت‌های مورد علاقه خود مانند Getafix، Cacofonix و Vitalstatistix و همچنین شخصیت‌های جدید با نام‌های خنده دار را پیدا خواهید کرد!
ماموریت‌های مختلف جانبی را تکمیل کنید و اشیاء پنهان را در تمام سطوح جمع آوری کنید.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

macOS 10.13 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
من بر این باور هستم آنچه بیش از نیمی از کارآفرینان موفق را از غیر موفق ها جدا می نماید پشتکار خالص است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘