دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Pixelmator Pro نسخه : 1.5.2 برای مک

نسخه : 1.5.2

Pixelmator Pro یک ویرایشگر تصویر فوق العاده قدرتمند، زیبا و آسان برای استفاده است که منحصراً برای مک طراحی شده است.

Pixelmator Pro با طیف گسترده‌ای از ابزارهای ویرایش تصویر درجه یک حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای، به شما امکان می‌دهد تا بهترین عکس‌ها را به دست بیاورید، آهنگ‌ها و طراحی‌های بسیار زیبایی ایجاد کنید، ترسیم کنید، بکشید، نقاشی کنید، جلوه‌های خیره کننده‌ای را طراحی کنید، متن زیبا را طراحی کنید و تصاویر را ویرایش کنید. به هر روشی که بتوانید تصور کنید. و به لطف طراحی بصری و در دسترس، Pixelmator Pro بسیار راحت است استفاده - چه شما فقط با ویرایش تصویر شروع کرده‌اید یا طرفدار فصلی هستید.

رابط کاربری تک و پنجره‌ای مدرن منحصراً برای کار با تصاویر در مک طراحی شده است. یک طراحی بصری و در دسترس، ویرایش تصاویر را برای همه آسان می‌کند - از مبتدی‌ها گرفته تا حرفه‌ای‌های طراحی عکس

 


تنظیم رنگ جدید Vignette، برخی از پیشرفت‌های چشمگیر عملکرد (بله، عملکرد دوباره بهبود یافته است!)، پیشرفت در ابزار Clone، ابزار Pen، ابزار Freeform Pen، ابزار Crop و موارد دیگر.

یک تنظیم رنگ جدید وجود دارد: به آن Vignette گفته می‌شود و مانند نسخه موجود در Pixelmator Photo کار می‌کند، و به شما کمک می‌کند تا عکس‌های هنری را به عکس‌های خود اضافه کنید.
اگر عکسی به طور غیرمستقیم بریده شود، Vignette جدید روی تصویر برش داده شده اعمال می‌شود.
عملکرد در ترکیباتی با تعداد زیادی لایه دوباره بهبود یافته است، این لایه زمان حرکت و ویرایش در بعضی موارد تا 10 برابر سریعتر است.
پس از تنظیم مجدد، ادغام، یا تبدیل لایه‌ها و تغییر کاربری مجدد / تغییر مجدد، حالت انتخاب / انتخاب نشده لایه‌ها اکنون به درستی ترمیم می‌شود. حتی اگر این مشکل بیشتر باشد، بسیار خوب است، بنابراین ما آنرا بهبود خواهیم خواند!
آخرین نمایه تصحیح نرم مورد استفاده در اسناد مختلف به یاد می‌آید، بنابراین می‌توانید با فشار دادن کلید میانبر صفحه کلید Command-Y، یک سند جدید را با آخرین نمایه استفاده کنید.

ابزار Clone با بهبود یافته است:

فاصله مسواک کوچکتر برای یک تجربه کلونینگ بسیار نرمتر.
تنظیم نرمی پیش فرض 50٪
هنگام برداشت محصول، اکنون می‌توانید با استفاده از کلیدهای جهت دار، منطقه محصول را جابجا کنید.
کیفیت و کارایی ابزار Freeform Pen بسیار بهبود یافته است - نقاط برداری کمتری به خطوطی که ترسیم می‌کنید اضافه می‌شود تا منعکس کننده چگونگی دستیابی مسیرهای برداری باشد.
هنگام ترسیم مسیر با ابزار معمولی قلم، اکنون می‌توانید خط فشار نقطه لنگر فعلی خود را تقسیم کنید زیرا با فشار دادن و نگه داشتن کلید گزینه، آن را اضافه می‌کنید.
در وسط ترسیم یک مسیر با ابزار Pen، هم اکنون می‌توانید خطوط مرئی قابل مشاهده را توسط Command-drag بکشید تا آنها را حرکت دهید، یا Option-drag را برای تقسیم دو طرف یک خط جهت تغییر دهید و هر یک را جداگانه حرکت دهید. پس از تقسیم یک خط جهت، می‌توانید با کشیدن گزینه به آن بپیوندید، یا با استفاده از کلید فرمان هر طرف را جداگانه حرکت دهید.
اکنون Replace Color با جایگزینی رنگ‌های سیاه، سفید و سایه‌های خاکستری بهتر است.
هنگام تنظیم پر کردن شیب اضافه شده با ابزار Style، اکنون می‌توانید با کشیدن خط جهت گرادیان روی بوم، موقعیت شیب را تغییر دهید.
در حال حاضر تغییر سریع ایجاد شده با ابزار Repair سریعتر خواهد بود.
هنگام استفاده از ابزار Free Transform و جابجایی یک شی با استفاده از کلیدهای جهت دار، مقادیر موقعیت در صفحه گزینه‌های ابزار به روز نمی‌شود. درست شد.
استفاده از انتخاب رنگ برای تغییر رنگ متن انتخاب شده در یک لایه متن کار نخواهد بود. درست شد.
هنگام استفاده از ابزارهای Styles، Effects یا Color Adjustments و انتخاب رنگ در انتخاب رنگ در پنجره Colors، مراحل خنثیسازی ثبت نمی‌شود. درست شد.
ایستگاه از پیش تنظیم شده ابزار در MacOS 10.13 به درستی نمایش داده نمی‌شد. درست شد.
هنگام افزودن جلوه‌هایی از گروه ژنراتور، تصاویر کوچک لایه به درستی نمایش داده نمی‌شوند. درست شد.
ابزار Smart Erase در همه زمینه‌های یک تصویر پاک نمی‌شد. درست شد.
ظاهر دکمه‌های گفتگوی Trim Canvas در هنگام کشیدن گفتگو نادرست است. درست شد.
ابزار Sharpen در تمام سطوح زوم به درستی کار نمی‌کرد. درست شد.
با کلیک کردن برای افزودن شکل خط، نقاط پایانی آن بین پیکسل‌ها به طور پیش فرض قرار می‌گیرد. درست شد.

macOS 10.13 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
زمان شما محدود است، آن را با زندگی کردن به روش دیگران هدر ندهید. در دام تعصب نیفتید که معمولا حاصل زندگی کردن بر اساس تفکر دیگران است. اجازه ندهید سروصدای افکار و اعتقادات دیگران ندای درون شما را خاموش کند. و مهم از همه، جرئت این را داشته باشید که به دنبال قلب و ادارکتان بروید. این ها یک جورهایی می دانند که چه چیزی می خواهید بشوید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘