دانلود نرم افزار مک

دانلود نرم افزار Aiseesoft Mac PDF Converter Ultimate نسخه : 3.2.80 برای مک

نسخه : 3.2.80

Mac PDF Converter Ultimate یک نرم افزار تبدیل کننده PDF بسیار کارآمد و بسیار مفید برای کاربران Mac است که به راحتی فایلهای PDF را به اسناد (متن، Word، Excel، EPUB و HTML) و (یا تصویر) تبدیل می‌کند (TIFF، JPEG، PNG، GIF، BMP، پرونده‌های TGA، PPM و JPEG2000) با سرعت و دقت بالایی.

با استفاده از این نرم افزار Mac PDF Converter می‌توانید:
تبدیل PDF به قالب‌های Word / ePub / Text / Excel / PowerPoint2007 / HTML؛
تبدیل PDF به JPG / PNG / GIF / TIFF / BMP / TGA / PPM / JPEG2000 فایلهای تصویری؛
از فن آوری داخلی OCR داخلی برای تبدیل فایلهای PDF مبتنی بر تصویر به یک سند مبتنی بر متن برای ویرایش استفاده کنید.
تنظیمات فایل خروجی را سفارشی کنید.
تبدیل فایلهای منبع PDF که به چند زبان مختلف نوشته شده اند.
فایلهای PDF را به اسناد متنی قابل ویرایش و پرونده‌های تصویری تبدیل کنید
Aiseesoft Mac PDF Converter Ultimate فایلهای PDF را به Word، ePub، Text، Excel، HTML و سایر قالب‌های فایل متنی تبدیل می‌کند. پس از تبدیل PDF، پرونده‌ها با یک پردازنده کلمه در Mac قابل ویرایش هستند و / یا در رایانه‌های الکترونیکی مختلف مشاهده می‌شوند. همچنین امکان تبدیل پرونده‌های PDF به پرونده‌های تصویری در قالب‌های. jpg، png، bmp، gif، tiff و سایر موارد فراهم شده است تا بتوانید از آنها در مشاهدهگر تصویر مورد علاقه خود لذت ببرید و یا آنها را برای مشاهده در دستگاه‌های قابل حمل انتقال دهید. برو

برای تبدیل اسناد PDF اسکن شده به قالبهای قابل خواندن از فناوری OCR استفاده می‌کند
برای فایلهای PDF اسکن شده و مبتنی بر تصویر، این تبدیل کننده PDF مک پیشرفته‌ترین فناوری OCR را برای شناسایی دقیق متن در سند PDF و تبدیل آن به یک فایل قابل ویرایش به شما ارائه می‌دهد. برای بهبود دقت در سند خروجی، کافی است زبان خروجی را در پنجره ترجیحی انتخاب کنید.

پردازش دسته‌ای یا تبدیل جزئی

پردازش دسته‌ای به شما امکان می‌دهد چندین فایل PDF را به طور همزمان وارد و تبدیل کنید، بنابراین باعث صرفه جویی در وقت شما می‌شود. تبدیل جزئی به شما امکان می‌دهد فقط درصورتی که فقط به چند صفحه از یک سند بزرگ نیاز دارید، فقط صفحات خاصی را برای تبدیل، انتخاب کنید. فقط محدوده صفحه را مشخص کنید (به عنوان مثال صفحه 1-15) یا صفحات خاصی را انتخاب کنید (به عنوان مثال صفحه 3.6، 11…) از هر پرونده PDF که می‌خواهید آن را تبدیل کنید.

تنظیمات خروجی را سفارشی کنید

Mac PDF Converter Ultimate تنظیمات خروجی مختلفی را ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، می‌توانید اندازه پیکسل، رنگ تصویر و غیره را برای پرونده‌های تصویری یا طرح بندی و رمزگذاری متن در پرونده‌های اسناد تنظیم کنید.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.9 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
اجازه بدهید شادی و خوشحالی در طول مسیر با شما همراه باشد، نه در هنگام رسیدن به یک هدف یا مقصد دور.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘