دانلود بازی Worms 3 نسخه : 1.16 برای مک

نسخه : 1.16

Worms 3 برای OSX ساخته شده است و به گیمرهای Mac اجازه می‌دهد تا دوستان خود را در دستگاههای iOS به چالش بکشند.

با یک پیشرفت جدید و تغییر در بازی، خود را با این مزیت معامله کنید. حالت کارت را روشن کنید و با بازی کردن کارت‌های استراتژیک، شروع و پایان هر نوبت را تغییر دهید.

جوایز درون بازی را جمع کنید که به شما امکان می‌دهد کارت‌های برنز، نقره و طلا خریداری کنید. عرشه خود را از 46 کارت طراحی شده fiendishly بسازید!

هنگامی که کرمهای خود را از یک سیستم «کلاس» جدید - سنگین، دانشمند، پیشاهنگ و سرباز کلاسیک انتخاب می‌کنید، ترکیب کامل نبرد خود را انتخاب کنید. هر کدام مهارت و توانایی خاص خود را دارند. کدام یک با سبک بازی شما مطابقت دارد؟

با کسب دستاوردها مهارت‌های خود را نشان دهید! ترکیبی دلپذیر از هر دو ساده و پیچیده، این اهداف به طور عامدانه طراحی شده‌اند تا شما و مهارت‌های کرم خود را به محدوده‌ها سوق دهند!

بازی آنلاین با جنگ چند نفره ناهمزمان. در مسابقات رتبه بندی یا دوستانه ثبت نام کنید و قدرت خود را نشان دهید. به یاد داشته باشید، با چند نفره ناهمزمان، مجبور نیستید یک بار به یک جلسه کامل متعهد شوید. به نوبه خود خود را و سپس به ضرب و شتم نمره دوستان خود را در حالت تک نفره Bodycount!

نبرد در حالت‌های چند نفره Fort یا Deathmatch را انجام دهید و خود را با بازی تک نفره Bodycount که به طور فزاینده‌ای دشوار است، به چالش بکشید.

36 ماموریت‌های تک نفره را در 5 تم جدید (ساحل، شبح وار، مزرعه، فاضلاب و جونکارد) به دست آورید.

تیم خود را سفارشی کنید و آنها را با تعداد زیادی عنصر قابل تنظیم جدید در OSX منحصر به فرد کنید! اکنون شامل موارد سفارشی سازی فوق العاده جالب از بازی پرفروش Terraria است.

ورودی! تمام سلاح‌های مورد علاقه قدیمی شما به همراه شش مورد جدید در OSX، از جمله چند کلاسیک در حال بازگشت مانند بانوی پیر و کبوتر خانگی!

بهترین باشید و راه خود را به صدر جدول مدیران در تمام حالت‌های اصلی بازی از جمله بازیکن منفرد و همچنین مسابقات رتبه بندی آنلاین ناهمزمان کرم کنید.

با تعجب در سیستم منو با شکوه و روان. هم اکنون گیمرها می‌توانند از یک سیستم منو بسیار دلپذیرتر و پیمایش پذیرتر با یک پخش کننده دسترسی سریع HUB برای همه به روزرسانی‌ها و اطلاعات بهره ببرند!

با ویژگی AirPlay افسانه روبرو شوید. به اپل تی وی پیوند دهید و در یک دستگاه با حداکثر چهار بازیکن در صفحه بزرگ بازی کنید.


رفع چند اشکال مختلف و پیشرفت

OS X 10.8 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
گاهی زندگی با آجر به سرت می زند. ایمان خود را از دست ندهید

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘