دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Yate نسخه : 5.0.3 برای مک

نسخه : 5.0.3

Yate برای افرادی ساخته شده است که در زمینه برچسب زدن و سازماندهی پرونده‌های صوتی خود جدی هستند. این نرم افزار از ابتدا تا به امروز برای کاربران Mac طراحی شده است. این برنامه از کتابخانه برچسب گذاری خاص خود استفاده می‌کند. Yate پرونده‌های mp3، m4a، aiff، flac، wav و dsf را برچسب گذاری می‌کند.

Yate لیست طولانی از ویژگی‌های دارد. مهمتر از همه، یک سیستم نوشتن اسکریپت نوآورانه به نام اقدامات. از اقدامات می‌توان برای به روزرسانی همه برچسب‌های آلبوم با یک عمل استفاده کرد. Yate همچنین از ادغام با Discogs، MusicBrainz، AcoustID و iTunes پشتیبانی می‌کند. همه تغییرات را می‌توان به راحتی برگردانید و تغییرات فردی را به هر ترتیب می‌توان برگرداند. این که آیا می‌خواهید پرونده‌های خود را به صورت خودکار یا دستی برچسب گذاری کنید، Yate می‌تواند همه این موارد را انجام دهد!


پشتیبانی از سیستم عامل مک

پشتیبانی از MacOS 10.9 حذف شده است. Yate اکنون از سیستم عامل Mac 10.10 تا 10.15 پشتیبانی می‌کند.

راون رابط

679 اعتبار جدید رون اضافه شد. 347 اعتبار قدیمی به عنوان پشتیبانی رون اکنون مشخص شد.
در حالی که Roon v1.7 به تجزیه و تحلیل زمینه‌های اضافی افزود که برخی از آنها استاندارد هستند، مشخص شده است که استفاده از سازه PERSONNEL بهترین اجرای برای به حداکثر رساندن تجزیه همه اعتبارات آنها است. برخی از تغییرات برای پنهان کردن بهتر اعتباراتی که در رون معتبر نیستند، انجام شده است تا تجزیه جدید نتایج غیرمعمول به بار نیاورد.

اطلاعات بیشتر را می‌توانید در مبحث راهنمایی به نام «تنظیمات صوتی Roon» در هر صفحه راهنمایی تنظیمات صوتی یا در صفحه «تنظیمات Roon» صفحه اصلی راهنما در دسترس داشته باشید.

ویرایشگر اعتبار ترکیبی

در صورت قرار گرفتن [واجد شرایط] موجود برای حذف یک اعتبار شناخته شده، باید ستون وضعیت جدول Track Credits نمایش داده شود «~». یعنی اگر یک اعتبار واجد شرایط باشد و فقط با اعتبار شناخته شده و بدون صلاحیت مطابقت دارد، «~» نمایش داده می‌شود.

OS X 10.9 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
باور کنید که ما همه محدود به چیزی نیستیم، تنها به ما خودمان محدود می‌شویم.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘