دانلود بازی Munchs نسخه : 1.0.1 برای مک

نسخه : 1.0.1

«حق رای دادن Oddworld به Super Mario Bros است. آنچه Game of Thrones نسبت به Lord of Rings انجام می‌دهد» - Rolling Stone، Cult Classics: A to Z.

*** توجه: تنها زبان پشتیبانی شده انگلیسی (به روزرسانی در لیست در انتظار) ***

به عنوان گابیت با عجیب و غریب، مونک، و ضربات کنار او، آبه بازی کنید، زیرا آنها یک انقلاب علیه کلوپهای ارتباطی و شرکتی Oddworld رهبری می‌کنند. مونک توسط مریضان شرکتهای حریص، ویککرها اسیر شده، بهم زده شده است، مورد آزمایش قرار گرفته و به طور کلی نقض شده است، اکنون زمان آن رسیده است که او و آبه جدولها را بچرخند.

با ماشینهای Vendo قدرت داشته باشید، از قدرت روانی برای در اختیار داشتن دشمنان و ماشین آلات استفاده کنید، خود را با سلاح‌های عجیب وندو ودو مسلح کنید و ساکنان پاک شده Oddworld (از طریق GameSpeak) را جمع کنید تا آنرا به Vykkers بچسبانید و روز را نجات دهید. . سرنوشت Oddworld در دستان شماست.

اولین بار در مک!

کیفیت کلاسیک ادیسه بازی کلاسیک را با کیفیت عالی تجربه کنید. گرافیک و صدا بهبود یافته برای یک سوار هیجان انگیزتر نیز ایجاد می‌کند! او را به عنوان Munch the Gabbit بازی کنید و او را قدم می‌زند و راه خود را برای برگرداندن گونه‌های خود از انقراض شنا می‌کند.

آبه برگشته!

با استفاده از قدرت‌های ویژه، یو پی اس‌های خنک و سایر توانایی‌های ویژه برای بازپرداخت وایکرها، آبه و مونک آخرین تخم‌های گابیت را در Oddworld، که در یک قوطی گاببیار بسته بندی شده‌اند، پس می‌گیرند. ممکن است عجیب به شما کمک کند!

به علاوه:

* کنترل‌های لمسی بصری باعث می‌شود که یک نسیم به بازی و حرکت بپردازید
* پشتیبانی از کنترل کننده مخفی (با میله‌های آنالوگ)
* فیلمنامه‌ای خنده دار و داستانی جذاب و با انتهای متعدد
* بارهای عمق، طنز و جذابیت
* دستاوردها و ذخیره ابر (اشتراک گذاری ذخیره بازی‌ها با نسخه موبایل)
* شامل صفحه نمایش Gamespeak مورد علاقه همه برای Abe & Munch است!


وضوح رابط کاربری را بهبود بخشید.

زبانهای پشتیبانی نشده را از لیست فروشگاه‌ها حذف کنید.

OS X 10.8 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
اما اپل واقعا به یک درامر متفاوت می زند. من قبلاً می گفتم که اپل باید سونی این تجارت باشد، اما در واقعیت، فکر می کنم اپل باید اپل این تجارت باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘