دانلود بازی Angry Birds Star Wars نسخه : 1.5.0 برای مک

نسخه : 1.5.0

Angry Birds Star Wars از سری بازی‌های رکورد دار را در دنیای جنگ ستارگان به ارمغان می‌آورد و صحنه را برای یک قسمت کاملاً جدید از پرنده‌های پرتاب شونده می‌کند!

چندی پیش در یک کهکشان بسیار دور، دور… گروهی از پرندگان شورشی ناامید روبرو تهدیدات کهکشانی قرار گرفتند: Pigtroopers شرور امپراتوری!

پرندگان شورشی، با حمله از پایگاه پنهان، اولین پیروزی خود را در برابر خوک‌های شیطان شاهنشاهی به دست آورده اند. در طول نبرد، جاسوسان شورشی موفق به سرقت برنامه‌های مخفیانه به اسلحه نهایی امپراطوری، PIG STAR شدند و برای ارائه برنامه‌ها به پرندگان شورشی تلاش می‌کنند. آنها همین الان به کمک شما احتیاج دارند!

به دنیای افسانه‌ای با پرندگان عصبانی در جهان افسانه‌ای جنگ ستارگان بپیوندید! از Force استفاده کنید، از چراغ اتومبیل خود استفاده کنید و Pigtroopers را در یک سفر متقابل از بیابان‌های تاتوئین به اعماق ستاره ستاره خوک‌ها منفجر کنید - جایی که در برابر ترسناک Darth Vader، Lord Lord of Pigs قرار خواهید گرفت! آیا می‌توانید استاد جدی شوید و آزادی را به کهکشان بازگردانید؟

زمان برای گرفتن چراغ خود و پیوستن به ماجراجویی! باشد که پرندگان با شما باشند!

ساعت و ساعت جذاب گیم پلی - بیش از 80 سطح را در مکانهای نمادین مانند تاتوئین و خوک استار کشف کنید. آیا می‌توانید خوک‌های امپریال، برج‌های لیزری، خوک‌های Tusken Raider و قسمت تاریک Force را گول بزنید تا هر سه ستاره را بدست آورید؟

مکانیک گیم پلی جدید - از لامپ‌های لامپ، Blaster و Jedi قدرت استفاده کنید تا در Pigs Imperial خراب شوید!

سطح پرندگان خود را به مرحله بالا برسانید - بازی‌های خود را ادامه دهید و پرندگان خود را هم تراز کنید تا مهارتهایشان را بهبود بخشید!

اسرار و موضوعات پنهان - آیا می‌توانید تمام امتیازات پاداش R2-D2 و C-3PO را باز کنید؟

به روزرسانی‌های رایگان - این فقط آغاز حماسه حماسه است!


به نتیجه نهایی هیجان انگیز جنگ‌های ستارگان Angry Birds (جنگ‌های ستارگان Angry Birds) به نبرد نهایی علیه Pig Empire بپردازید! بازی 30 سطح جدید و وارد یک ستاره مرگ برای یک مرحله نمایش حماسی با Lard Vader و Emperor!

سطوح جدید! 15 نبرد فضایی با یک ناوشکن بزرگ امپریالیست ستاره، به همراه 15 سطح نهایی ستاره مرگ برای تبدیل شدن به یک استاد واقعی جدی!

بزرگترین مبارزه با رئیس همیشه! از مهارت‌های Jedi خود برای شکست دادن ترسناک لرد Vader و امپراتور استفاده کنید!

Lard Vader Unmasked! دریابید که چه کسی پشت ماسک در فینال بزرگ قرار دارد!

OS X 10.6 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
کیفیت بسیار مهم تر از کمیت است. یک موفقیت بسیار بزرگ بهتر از موفقیت های مقطعی و کوتاه است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘