دانلود نرم افزار مک

دانلود نرم افزار Proxifier نسخه : 2.26 برای مک

نسخه : 2.26

Proxifer به کاربران اجازه می‌دهد از طریق شبکه فایروال / پروکسی به هر برنامه اینترنتی دسترسی پیدا کنند. بسیاری از برنامه‌های شبکه وجود دارند که از کار از طریق سرورهای پروکسی پشتیبانی نمی‌کنند و بنابراین نمی‌توانند در پشت یک LAN یا فایروال مورد استفاده قرار گیرند. Proxifier این مشکل را حل می‌کند و به شما امکان می‌دهد بدون هیچ گونه محدودیتی با نرم افزار مورد علاقه خود کار کنید.

با Proxifer می‌توانید با هر مشتری اینترنتی (مرورگرها، P2P، مسنجرها، SSH، ویدیو / صوتی، بازی ها) از طریق شبکه‌ای که از طریق فایروال / پروکسی از اینترنت جدا شده، کار کنید.

Proxifier در تمام فعالیت‌های اینترنتی خود حریم خصوصی بیشتری را برای شما فراهم می‌کند. به عنوان نمونه ارسال و دریافت ایمیل از طریق سرور پروکسی یا زنجیر زدن چندین سرور پروکسی با یکدیگر.


نسخه 2.26:

مشکلات عملکرد با macOS Catalina 10.15 رفع شده است
بهبود عملکرد برای افزودن برنامه ها در قوانین Proxification

OS X 10.7 یا بالاتر 

پردازنده 64 بیتی

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
زمان شما محدود است، آن را با زندگی کردن به روش دیگران هدر ندهید. در دام تعصب نیفتید که معمولا حاصل زندگی کردن بر اساس تفکر دیگران است. اجازه ندهید سروصدای افکار و اعتقادات دیگران ندای درون شما را خاموش کند. و مهم از همه، جرئت این را داشته باشید که به دنبال قلب و ادارکتان بروید. این ها یک جورهایی می دانند که چه چیزی می خواهید بشوید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘