دانلود بازی Reigns: Her Majesty نسخه : 1.0 برای مک

نسخه : 1.0

Reigns: Her Majesty پیروزی انقلابی در ضربه‌ای تند وشدید است. یک رنسانس فرهنگی عصر جدیدی از دانش و روشنگری را به جهانیان بخشیده است، اما حرص و آز و حسادت هنوز در برابر ملکه خیرخواه را ترجیح می‌دهند. از آنهایی که می‌خواهند شما و همسرتان را با کشیدن انگشت چپ یا راست، تصمیم گیری عادلانه (یا ناعادلانه) در مورد هر نوع امور سلطنتی تصمیم بگیرید، از پا در بیاورید و از آنها پیروز شوید. تعادل بین قدرتمندترین جناح‌های پادشاهی را حفظ کنید، از موجودی خود استفاده کنید و از سیاست‌های پیچیده و روابط شخصی سلسله خود حرکت کنید.

پادشاهی جدید، درام جدید: احکام سلطنتی شما و درخواست‌های غیرقابل پیش بینی مردم، هم زمان شما را بر تخت سلطنت می‌گذارد و هم آینده سلسله شما. با دقت به سیاست‌های احمقانه و لذت‌های عاطفی موضوعات خارج از کشور پادشاهی بروید تا تعادل بین قدرتمندترین جناح‌های زمین پیدا کنید.

موجودی عرفانی: در یک سیستم موجودی جدید، پنج مورد خاص را پیدا و ارتقا دهید. از آیتم‌های قدرتمند خود در کارت‌های شخصیت استفاده کنید و مسیرهای ویژه را در روایت روزافزون پادشاهی خود باز کنید.

Royal Challenges: به اهداف خاص تعیین شده قبل از سلطنت هر پادشاه جدید، برای باز کردن بسته‌های جدید کارت و مسیرهای جدید، برای دستیابی به داستان سلسله خود، دسترسی پیدا کنید.

نریال و دوستان: سلطنت می‌کند: اعلیحضرت همکاری بین فرانسوا آلیوت (طراحی / برنامه نویسی)، آرناود د بوک (هنر)، جیم گوثری (موسیقی)، و لی الکساندر (کارگردان روایت) است.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.6.6 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
هدف ما هرگز سود بیشتر نبوده است، هدف ما همیشه بهترین بودن بوده است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘