describe image content

دانلود نرم افزار Snap Art نسخه : 4.1.3.272 برای مک

نسخه : 4.1.3.272

اسنپ آرت یک افزونه فتوشاپ است که با یک کلیک، عکاسی شما را به آثار هنری زیبا تبدیل می‌کند. شبیه سازی دقیق قلم موی Artindividual و بافت بوم نتیجه‌ای را می‌دهد که از هنر دست ساز قابل تشخیص نیست. قطعه نهایی به اندازه‌ای زیباست که میخواهید آن را در یک گالری به نمایش بگذارید.

برای یادگیری نحوه استفاده از نرم افزارهای پیچیده نقاشی، خرید قرص قلم و کلاس را فراموش کنید. اسنپ آرت به صورت ماهرانه هزاران افکت را اعمال می‌کند. شما به سادگی نشان می‌دهید که در کجا جزئیات بیشتر می‌خواهید. این سطح کنترل پیشرفته، ارائه عکس‌های خیره کننده پرتره را آسان می‌کند.

با انتخاب صدها سبک جدید و ده رسانه طبیعی، مانند رنگ روغن، آبرنگ و طرح مداد، سریعاً شروع کنید. سپس هر چیزی را از اندازه قلم مو تا ضخامت رنگ سفارشی کنید تا امضای شما به نظر برسد. کنترل گسترده دامنه اسنپ آرت به شما امکان می‌دهد تا کار خود را کاملاً بی‌نظیر کنید.


نسخه 4.1.3.272:

با به روزرسانی این نسخه،لیست تغییرات در دسترس نیست.

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
بسیار کم پیش می‌آید که شخصی از بدو تولد بینش درونی داشته باشد. این احساس با گذشت زمان قوی و قوی‌تر خواهد شد. بزرگ‌ترین چالش انسان‌ها این است که یاد بگیرند به این احساس گوش بدهند و طبق غریزه عمل کنند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘