describe image content

دانلود نرم افزار Wondershare AllMyMusic نسخه : 3.0.0.9 برای مک

نسخه : 3.0.0.9

با AllMyMusic Wondershare، عرضه نامحدود موسیقی رایگان فقط با یک کلیک فاصله دارد.

آیا می‌خواهید آهنگ‌ها، برنامه‌های رادیویی و صوتی مورد علاقه خود را از هر زمان و بدون نیاز به اتصال به اینترنت گوش دهید؟ فقط صدای ضبط شده مورد علاقه خود را با ضبط صوتی صیقلی Wondershare AllMyMusic برای Mac ضبط کنید. Wondershare AllMyMusic for Mac بهترین ضبط کننده صدا صوتی مک است که به شما امکان ضبط برنامه‌های موسیقی آنلاین و رادیویی آنلاین با کیفیت 1:1 را با یک کلیک می‌دهد.

توجه: AllMyMusic برای Mac با تمام قوانین مربوط به حق نسخه برداری مطابقت دارد و 100٪ قانونی برای استفاده است.

مرورگر وب خود را باز کرده و به جریان صوتی که می‌خواهید ضبط کنید، دسترسی پیدا کنید. اکنون بدون ترک صفحه دکمه ضبط را بزنید. Play را در مرورگر فشار دهید و کار شما انجام می‌شود، زیرا ضبط صوتی برای Mac از یک کارت صدا مجازی استفاده می‌کند تا هر صوتی را که از طریق کارت صوتی رایانه شما ضبط می‌شود، ضبط کند و 100٪ از کیفیت اصلی صدا را حفظ کند.

هرچه هست، تا زمانی که می‌توانید آنلاین بشنوید، می‌توانید آن را با کیفیت 1:1 در ضبط کننده صدا صوتی مک ضبط کنید. ضبط صوت برای Mac OS X با قطع آزادی برای نمایش نمایش‌های مورد علاقه خود بدون نگرانی از انتظار برای بافر بی‌پایان، به قطع سیم اینترنت از زندگی شما کمک می‌کند.

اطلاعات موسیقی را به صورت هوشمند دریافت کنید

هنگامی که شروع به ضبط یک جریان صوتی می‌کنید، AllMyMusic برای Mac می‌تواند به لطف جستجوی ID3 طراحی شده توسط Gracenote®، جزئیات ضبط مانند هنرمند، آلبوم و ژانر را به صورت خودکار بازیابی کند. همچنین می‌توانید ویرایش هر برچسب را انتخاب کنید.

در سایت‌های برتر تست و اثبات شده است

Wondershare AllMyMusic for Mac مورد آزمایش قرار گرفته و یکپارچه و با کیفیت 1:1 از بیش از 500 ایستگاه رادیویی و سایت‌های موسیقی آنلاین از جمله بسیاری از سایت‌های قابل پخش موسیقی مانند: YouTube، Pandora، Napster، Spotify، GUBA، NPC، MySpace ضبط کرده است. ، archive. org، BBC Radio Audio، iTunes Radio، RTVE، Radio Sirius، Club Blog Radio، XM Radio Online، AOL Music، و غیره.


نسخه 3.0.0.9:

با macOS 10.15 سازگار است

OS X 10.7 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
کیفیت بسیار مهم تر از کمیت است. یک موفقیت بسیار بزرگ بهتر از موفقیت های مقطعی و کوتاه است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘