دانلود بازی Distance نسخه : 1.2 برای مک

نسخه : 1.2

DiRT یک پلت فرم مسابقه جو است.

مسیرها ومیان برهای جدید را کشف کنید.

بدون شک تا به حال هیچ‌گاه کنترل ماشین‌ها در سری بازی‌ها تا این اندازه واقعی نبوده‌اند. حتی کوچک‌ترین موارد جزئی نیز روی کنترل تاثیرگذار هستند و نتیجه آن‌ها به طور مشخصی در طول مسابقات نمایان خواهد شد. همچنین با فعال شدن گزینه تخریب‌های واقع‌گرا، کار برای به انجام رساندن مسابقات تا حدی سخت خواهد شد که احتمالاً بارها با تخریب کامل ماشینتان روبرو خواهید شد. همینطور در کنار این واقع‌گرایی، جزئیات پیست‌های بازی که همگی از روی مسیرهایی واقعی ساخته شده‌اند به طرز شگفت‌انگیزی با دقت طراحی شده‌اند. پستی-بلندی‌های گوناگون در مسیرها و نیز تاثیر شرایط آب و هوایی مختلف روی کنترل ماشین‌ها سبب می‌شود تا چالشی جدی برای مخاطبان در زمینه گیم‌پلی بازی ایجاد شود و بارها با انواع انحرافات و ملق زدن‌های کاملاً واقعی روبرو شوند.
ویرایشگر سطح: از یک ویرایشگر سطح قدرتمند برای ایجاد سطحی از درون بازی استفاده کنید و آنها را با بازیکنان در سراسر جهان به اشتراک بگذارید.  
موسیقی متن فیلم اصلی: موسیقی جدید آهنگساز در پشت بازی‌های برنده کننده مانند Nitronic Rush، Solace و The Fourth Wall.


لیست تغییرات درهنگام انتشار منتشر نشده است

OS X 10.7 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
اینکه ثروتمندترین فرد قبرستان باشم برای من اهمیتی ندارد. اینکه شب ها قبل از رفتن به تخت خواب، بدانم که امروز کار خارق العاده ای انجام داده ام، این چیزی است که برای من ارزشمند است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘