دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار HistoryHound نسخه : 2.0.3 برای مک

نسخه : 2.0.3

HistoryHound برای شما در صورتی است که سعی کرده‌اید چیزی را در تاریخچه مرورگر یا نشانک‌های خود پیدا کنید، اما کاملاً به خاطر نمی‌آورید که آن را چگونه یا در کجا مشاهده کرده اید. یا شاید شما نشانک‌های خود را به صورت دقیق سازماندهی کرده باشید، اما برای رسیدن به چیزی که می‌خواهید، از طریق فهرست‌ها برای همیشه طول می‌کشد؟ HistoryHound پایین صفحه را برای شما تعقیب می‌کند - سریع!

HistoryHound به شما امکان می‌دهد به سرعت کلمات کلیدی را در کل محتوای تمام صفحات وب و فیدهای RSS که اخیراً بازدید کرده‌اید جستجو کنید، به علاوه همه مواردی که شما بوکمارک کرده‌اید این یک «جستجوی وب شخصی» است. به جای اینکه از طریق لیست‌های بی‌پایان URL‌های مبهم و عناوین صفحه شکار کنید، فقط چند کلمه را تایپ کنید که در هر نقطه از صفحه ظاهر می‌شوند، و حتی اگر آن را به خاطر دارید زمان‌های محدود را محدود کنید. آن را دیدم. HistoryHound لیستی از مسابقات را در اختیار شما قرار می‌دهد که با توجه به رتبه آنها رتبه بندی می‌شود.

HistoryHound در حال حاضر از Safari، Firefox، Google Chrome، Camino، OmniWeb، Opera، Shiira، Flock، iCab، NetNewsWire و URL Manager Pro پشتیبانی می‌کند.


نسخه 2.0.3:

پشتیبانی از NetNewsWire 5 اضافه شد.
نامهایی که به بوک مارک ها در Google Chrome اختصاص داده اید ، اکنون به همراه محتوای صفحه قابل جستجو هستند.
رفع اشکالی که می تواند منجر به راه اندازی آن در HistoryHound نشود حتی درصورتیکه اولویت آن برای انجام این کار باشد.

OS X 10.9 یا بالاتر 

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
هدف ما هرگز سود بیشتر نبوده است، هدف ما همیشه بهترین بودن بوده است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘