دانلود بازی Driftland نسخه : 2019 برای مک

نسخه : 2019

پس از یک جنگ ویرانگر بین ماگ‌های باستانی، یک طلسم قدرتمند همه چیزی است که سیاره پراکنده شده Driftland را در هم نگه می‌دارد. در مواجهه با نابودی کل تمدن و زندگی آنها بر روی کره زمین، جناح‌های متخاصم آتش بس را اعلام کردند و سعی کردند تا آسیب‌ها را ترمیم کنند، اما قبلاً خیلی دیر شده بود. آنها با استفاده از تمام جادوی باقی مانده خود برای ریختن طلسم قدرتمند، موفق شدند جهان خود را در تعادل نسبی نگه دارند.

زمان زیادی از دوران تاریک می‌گذشت، اما وقتی به نظر می‌رسید همه چیز از بین رفته است، یک بار دیگر پرتوی امید پدید آمد. منابع جدید جادویی ظاهر شدند و جادوگران جدیدی در سراسر سیاره به دنیا آمدند. اکنون، هنگامی که بار دیگر درگیری‌های خفته ظاهر می‌شود، این قدرت کشف شده مشخص خواهد کرد که آیا Driftland به شکوه سابق خود بازمی گردد یا از کیهان کاملاً پاک می‌شود.

شما با قلعه، برج و قلمرو کوچک خود در یکی از مادهای زمین نقش یک Mage Overlord را به عهده می‌گیرید. با قدرت‌های منحصر به فرد خود، می‌توانید دنیای تولید شده  را کشف کنید و سرزمین‌های شناور را برای گسترش پادشاهی خود متصل کنید.

گیم پلی روی تعیین اهداف کلی برای همه واحدهای شما تمرکز دارد بدون اینکه نیازی به خرد کردن هر یک از آنها باشد. رزمندگان، کمانداران و جادوگران تحت فرمان شما قادرند انواع مختلفی از جانوران پرواز را کنده و سوار کرده و واحدهای هوایی مختلفی را ایجاد کنند.

روال تولید شده در جهان
اقتصاد مبتنی بر منابع و جادو
مادهای پراکنده شده را با سحر و جادو جابه‌جا کنید و به هم بزنید
اژدها را مرتب کنید و سوار شوید و موجودات دیگر
کاوش و جنگ در همان نقشه
به جای کنترل مستقیم واحدها، اهداف را تعیین کنید
بازیکن تنها، کمپین‌ها و چند نفره


لیست تغییرات درهنگام انتشار منتشر نشده است

macOS 10.13 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
اما اپل واقعا به یک درامر متفاوت می زند. من قبلاً می گفتم که اپل باید سونی این تجارت باشد، اما در واقعیت، فکر می کنم اپل باید اپل این تجارت باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘