دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار ChemDraw Professional نسخه : 16.0.1.4 برای مک

نسخه : 16.0.1.4

ChemDraw Professional ابزاری کامل برای ترسیم شیمیایی و زیستی نقشه‌های علمی ChemDraw است.

یک راه حل طراحی واحد که هم شیمی دانان و هم زیست شناسان می‌توانند به آن دقت کنند که بتوانند مواد آلی، ارگانیک فلزی و پلیمری و بیوپلیمر (از جمله اسیدهای آمینه، پپتیدها و توالی‌های DNA و RNA) را به خوبی کنترل و نمایان کنند و با اشکال پیشرفته استریوشیمی مقابله کنند.
شیمیدانان می‌توانند از ChemDraw Professional برای ترسیم و ارسال جستجوی ترکیبات شیمیایی و واکنش به صورت مستقیم به SciFinder استفاده کنند، بدون برش و چسباندن.  
دانشمندان می‌توانند با استفاده از مجموعه گسترده‌ای از الگوهای بیولوژیکی و ترسیم اشیاء، بین تحقیقات و ایده‌های خود به سرعت، به طور مؤثر و دقیق ارتباط برقرار کنند تا تصاویر قانع کننده‌ای از سلول‌ها و مسیرها ایجاد کنند، از جمله اشیاء شیمیایی زنده در صورت لزوم.
دانشمندان وقت خود را صرفه جویی می‌کنند و با استفاده از ChemDraw Professional، پیش بینی خواص، تولید طیف‌ها، ساخت نام‌های IUPAC صحیح و محاسبه استوکیومتری واکنش، در زمان صرفه جویی می‌کنند.
بدون توجه به نوع شیمی، نوع ساختار، ترکیبات (ساختارهای) مورد علاقه خود را سریعتر و دقیق‌تر پیدا کنید.

ChemDraw برنامه پیشرو نقشه کشی علمی جهان است. صدها هزار کاربر از سهولت استفاده آن، بازده با کیفیت بالا، هوش شیمیایی قوی، مجموعه غنی از ابزارهای بیولوژیکی و ادغام در مجموعه تخصصی ChemOffice و با بسیاری از محصولات شخص ثالث بهره مند می‌شوند.

ChemDraw Professional شامل برنامه‌های زیر است:

ChemDraw Professional توسط صدها هزار دانشمند در سراسر جهان استفاده می‌شود تا سریع و به طور مؤثر مولکول‌ها، واکنش‌ها و موجودات بیولوژیکی و مسیرهای استفاده در اسناد و نوت بوک‌های آزمایشگاه الکترونیکی را ترسیم کنند. برای جستجوی بانکهای اطلاعاتی، اکنون از جمله SciFinder؛ و برای تولید اسامی دقیق از ساختارها و پیش بینی خواص و طیف ها.
ChemDraw for Excel اطلاعات شیمیایی را به صفحات گسترده Excel اضافه می‌کند تا شیمیدانان بتوانند از ابزارهای آنالیز، مرتب سازی و سازماندهی اکسل برای دستکاری و غنی سازی بیشتر مجموعه‌ها و داده‌ها استفاده کنند و روابط ساختار و فعالیت را کشف کنند.
ChemFinder Std یک سیستم پایگاه داده شخصی باهوش شیمیایی است که دانشمندان برای سازماندهی ترکیبات خود و جستجوی و ارتباط ساختارها با خواص از آن استفاده می‌کنند.
ChemScript زبان برنامه نویسی است که قدرت پردازش زیر بنای شیمیایی ChemOffice را در اختیار برنامه نویسان قرار می‌دهد که می‌خواهند ساختارها را و فرآیندهای خودکار را دستکاری کنند.


لیست تغییرات درهنگام انتشار منشترنشده است

OS X 10.8 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.
دسته‌بندی :
تاریخ انتشار‌ : 4 سال قبل
ارسال شده توسط : فاطمه هوشمند
لینک اپ استور‌ : http://scistore.camb...
قیمت اصلی برنامه : 1450.00 دلار (رایگان)

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بعضی از مردم نوآوری را به معنای تغییر می‌دانند؛ اما ما هرگز چنین برداشتی نداشته‌ایم. نوآوری باعث بهتر شدن امور می‌شود.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘