دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار CaptureGRID نسخه : 4.11 برای مک

نسخه : 4.11

CaptureGRID 4 یک برنامه گردش کار عکاسی دیجیتال برای عکسبرداری، ضبط از راه دور و کنترل دوربین پیشرفته است.

کنترل چند دوربینی به شما امکان می‌دهد تمام دوربین‌های خود را بطور همزمان کنترل کنید و همزمان، تنظیمات دوربین، ماشه، نمای زنده، بارگیری عکس و مدیریت نام پرونده را کنترل و همگام سازی کنید.

عملکرد شبکه‌ای در رایانه‌های مختلف به شما امکان می‌دهد تعداد دوربین‌ها و سکوهای بزرگ ضبط چند دوربین بزرگ را مرتب کنید.

دوربین‌های پشتیبانی شده

CaptureGRID از کلیه دوربین‌های DSLR اخیر کانن و نیکون و همچنین برخی دوربین‌ها از محدوده سونی آلفا پشتیبانی می‌کند. ما مرتباً برنامه را به روز می‌کنیم، بنابراین با ورود آنها به بازار، پشتیبانی از دوربین‌های جدید اضافه می‌شود.

این نرم افزار با استفاده از اتصال USB سیمی برای ارتباط مستقیم با دوربین‌ها، از موتور PTP ساخته شده سفارشی استفاده می‌کند. این کنترل قابل اعتماد دوربین و بارگیری سریع عکس را ارائه می‌دهد.

رایانه‌های پشتیبانی شده

این نرم افزار همچنین از طیف گسترده‌ای از سخت افزار پشتیبانی می‌کند و می‌تواند برای استفاده بهینه از منابع سخت افزاری در دسترس سازگار باشد. این بدان معناست که حتی می‌تواند بر روی رایانه‌های منفرد مانند Raspberry Pi اجرا شود، بلکه از رایانه‌های شخصی و Macهای چند هسته‌ای با کارایی بالا استفاده کند.

عملیات شبکه

CaptureGRID با تقسیم اتصالات USB در چندین رایانه، به شما امکان می‌دهد تعداد زیادی از دوربین را متصل و کنترل کنید. این بدان معناست که تعداد دوربین‌ها از نظر قابلیت‌های سخت افزاری USB یک کامپیوتر محدود نمی‌شوند بلکه در عوض می‌توان با افزودن رایانه‌های بیشتر آن را کم کرد.

هنگامی که همه رایانه‌ها به هم متصل و هماهنگ شده‌اند، کاربر می‌تواند از طریق یکی از رایانه‌ها، برنامه را عملیاتی کند، تا همه دوربین‌ها و عکس‌ها یکپارچه شود و بتواند همزمان بر روی همه دوربین‌ها اقدام کند.


لیست تغییرات درهنگام انتشار منتشر نشده است

macOS 10.12 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
هدف ما هرگز سود بیشتر نبوده است، هدف ما همیشه بهترین بودن بوده است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘