دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار FoneLab Android Data Recovery نسخه : 2.1.16 برای مک

نسخه : 2.1.16

بهترین نرم افزار بازیابی اطلاعات برای پرونده‌های حذف شده از تلفن Android / کارت SD / رایانه لوحی در macOS Sierra / macOS High Sierra

اس‌ام اس‌های حذف شده، مخاطبین، گزارش‌های تماس و اسناد را بازیابی کنید.
عکس‌ها، موسیقی، فیلم‌ها و پرونده‌های WhatsApp را از تلفن‌ها یا رایانه‌های لوحی حذف کنید.
اطلاعات حذف شده از سامسونگ، HTC، ال جی، هواوی، سونی، شارپ، تلفن ویندوز و غیره را بازیابی کنید.

پیام‌های متنی حذف شده / مخاطبین / گزارش تماس را بازیابی کنید

 

بازیابی اطلاعات FoneLab Android بهترین همراهی است که به شما در بازیابی فایلهای متنی حذف شده یا گمشده کمک می‌کند. مانند پیام‌های متنی، مخاطبین و سابقه تماس در Android.
به راحتی می‌توانید مخاطبین حذف شده را با اطلاعات کامل مانند نام مخاطبین، شماره تلفن، ایمیل، عنوان کار، آدرس و موارد دیگری که در تلفن خود پر کرده‌اید بازیابی کنید. و مخاطبین صادر شده به عنوان VCF، CSV یا HTML برای استفاده شما ذخیره می‌شوند.
قبل از ذخیره تماس، ورود به سیستم تماس مهم را گم کردید؟ سپس این نرم افزار بازیابی اطلاعات Android به شما کمک می‌کند شماره تلفن، نام، داده، مدت زمان از دست رفته را بازیابی کنید و همچنین می‌توانید سابقه تماس بازیابی شده را در HTML و تصاویر پیوست شده با مرورگر خود مشاهده کنید.
حذف تصادفی در پیام‌های متنی شما را نگران می‌کند؟ پس پیام‌های متنی حذف شده را با این ابزار بازیابی اطلاعات Android بازیابی کنید. فقط با یک کلیک!

عکس‌های گرفته شده، فیلم‌های ضبط شده و ضبط تماس‌ها خاطره‌های زیبا یا مهمی را به شما یادآوری می‌کنند.

مهم نیست که چه عکسهایی را از سایت آنلاین بارگیری کنید یا عکسهای خود را با دوربین تلفن خود ذخیره کنید، به راحتی می‌توانید با این ابزار بازیابی اطلاعات، آنها را از Android خود دریافت کنید.
هنگامی که واتس اپ را حذف می‌کنید، تاریخچه چت، عکس‌های پیوست شده یا فیلم و صدا نیز با باد از بین می‌رود. بنابراین همین حالا پیام‌های حذف شده WhatsApp را از تلفن Android خود بازیابی کنید تا از بین رفتن داده‌های مهم جلوگیری کنید.
فیلم‌های جالب ضبط شده در یک مهمانی از تلفن شما گم می‌شوند؟ ضبط تماس مهم به دلایلی در اندروید از بین رفته است؟ سپس از این برنامه بازیابی اطلاعات Android برای یافتن آن خاطرات گرامی یا ضبط تماس مهم استفاده کنید.
اسناد مهم ذخیره شده در تلفن Android یا کارت SD شما حذف می‌شوند؟ بازیابی اطلاعات FoneLab Android به شما امکان می‌دهد تا اسناد حذف شده را در قالب‌های Word، Excel، PPT، PDF، HTML، Zip، RAR یا سایر رایانه‌ها بازیابی کنید.

از داده‌های Android در رایانه نسخه پشتیبان تهیه کنید

به راحتی می‌توانید داده‌های Android (عکس، فیلم و موسیقی) را با کابل USB از رایانه تهیه کنید و آنها را مدیریت کنید. با این حال، چگونه می‌توانید داده‌هایی مانند پیام‌های متنی، مخاطبین یا داده‌های WhatsApp را در رایانه مدیریت کنید؟ بازیابی اطلاعات FoneLab Android شما را قادر به تهیه نسخه پشتیبان از داده‌های موجود در Android می‌کند.


لیست تغییرات درهنگام انتشار منتشر نشده است

OS X 10.7 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
گاهی زندگی با آجر به سرت می زند. ایمان خود را از دست ندهید

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘