describe image content

دانلود نرم افزار Super MP3 Converter نسخه : 6.2.23 برای مک

نسخه : 6.2.23

سوپر مبدل MP3 می‌تواند تقریباً کلیه فیلم‌ها و audios را به MP3، AAC، AIFF، ALAC، WAV و M4A با سرعت و از دست دادن کیفیت تبدیل کند. با استفاده از این برنامه تبدیل کننده موسیقی MP3 شگفت انگیز، کاربران می‌توانند هر پرونده صوتی مانند OGG، FLAC، AC3 و موارد دیگر را به دیگر قالب‌های صوتی محبوب تبدیل کنند. همچنین، کاربران را قادر می‌سازد تا فایلهای صوتی را از محبوب‌ترین فیلم‌ها مانند MP4، MOV، MKV، M4V، AVI و موارد دیگر استخراج کرده و سپس آنها را به MP3، AAC، AIFF، ALAC، WAV و M4A تبدیل کنند تا نیازهای خود را برآورده سازند.

ویژگی‌های کلیدی

1. تبدیل هر فیلم و صوتی به MP3 و بیشتر

* تبدیل هر پرونده صوتی به MP3 بدون از دست دادن کیفیت

Super MP3 Converter می‌تواند به راحتی هر فایل صوتی را به MP3، AAC، AIFF، ALAC، WAV و M4A با سرعت فوق العاده سریع  و بهترین کیفیت تبدیل کند. کاربران می‌توانند یکی از قالب‌های صوتی را به دلخواه خود انتخاب کنند.

* فایل‌های صوتی را از فیلم‌ها استخراج کرده و به MP3 تبدیل کنید

کاربران قادر به استخراج فایل صوتی از هر قالب ویدیویی مانند M2TS، MTS، AVI، FLV، MP4، MOV و موارد دیگر هستند و سپس آنها را به صورت MP3، AAC، AIFF، ALAC، WAV و M4A تبدیل می‌کنند.

برنامه فوق العاده تبدیل MP3 می‌تواند بسیاری از دستگاه‌ها مانند iPhone، iPhone 6، iPhone 6 plus، iPhone 5s، iPhone 5c، iPhone 5، iPod، iPad Air 2، iPad mini 3، iPad، iPad 4، iPad mini و سایر دستگاه‌های پخش کننده را پشتیبانی کند.

2. فایل صوتی را سفارشی کنید تا کامل باشد

* کوتاه کردن فیلم  صوتی

برنامه قدرتمند WMA MP3  کاربران را قادر می‌سازد با کشیدن نوار اسلاید برای تنظیم زمان شروع و زمان پایان، قسمت ویدیویی یا صوتی ناخواسته  را مرتب کنند.

* چندین کلیپ را به یک پرونده جدید بپیوندید

این برنامه به کاربران امکان می‌دهد چندین کلیپ را در یک فایل جدید واحد ادغام کنند. پس از تبدیل، کاربران می‌توانند یک پرونده جدید را که شامل چندین کلیپ صوتی است، دریافت کنند.

* تنظیمات صوتی خروجی را تنظیم کنید

با استفاده از این برنامه فوق العاده، کاربران می‌توانند تنظیمات صوتی از جمله رمزگذار، نمونه بارگیری، کانال‌ها و میزان صدای بیت را مطابق نیاز خود تنظیم کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند میزان صدای خروجی صوتی را طبق خواست تنظیم کنند.

3. پشتیبانی از تبدیل دسته‌ای و کاربر پسند

* پشتیبانی از تبدیل دسته ای

برنامه Super MP3 Converter از تبدیل دسته‌ای پشتیبانی می‌کند، به این معنی که کاربران می‌توانند چندین فایل را به طور همزمان تبدیل کنند. این برنامه تبدیل MP3 فوق العاده باعث صرفه جویی در وقت کاربر خواهد شد.

* آسان برای استفاده

با رابط کاربری اولیه و کاربر پسند، کار کردن برای مبتدیان بسیار آسان است.


پشتیبانی بهتر از استخراج موسیقی MP3 از پرونده‌های ویدیویی.
عملکرد بهتر.

OS X 10.7 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
گاهی زندگی با آجر به سرت می زند. ایمان خود را از دست ندهید

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘