دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار PrefEdit نسخه : 4.3.1 برای مک

نسخه : 4.3.1

prefEdit ابزاری است که به شما امکان می‌دهد تمام تنظیمات ترجیحی را برای برنامه‌های OS X بررسی و ویرایش کنید. تنظیمات در یک مرورگر نمایش داده می‌شوند و می‌توانند با عملیات ساده و با کلیک روی ویرایش شوند. همچنین می‌توانید یک جستجوی کامل متن را در تمام تنظیمات انجام دهید یا ورودی‌های بلااستفاده از برنامه‌های حذف شده را پاک کنید.

prefEdit می‌تواند به کلیه تنظیمات ترجیحی برنامه‌های «well-behaved» کربن و Cocoa دسترسی داشته باشد. برنامه‌های قدیمی مک که در محیط Classic کار می‌کردند از یک سیستم کاملاً متفاوت برای ذخیره سازی تنظیمات اولویت استفاده می‌کردند. تنظیمات چنین برنامه‌هایی در prefEdit ظاهر نمی‌شود.

هشدار: اگر مقادیر ترجیحی برنامه‌های برنامه یا سیستم عامل OS X را ویرایش، اضافه یا حذف کنید، باید بدانید که چه کاری انجام می‌دهید. مقادیر نامناسب می‌تواند باعث نقص‌های جدی در سیستم شود، که می‌تواند داده‌های مهم را از بین ببرد یا جلوه‌های غیر منتظره دیگری ایجاد کند.


نسخه 4.31:

رفع مشکل لازم برای تغییر غیر منتظره در macOS 10.15.1 که می تواند باعث عدم اخطارو عدم تأیید برای دسترسی کامل به دیسک شود. این تنها برای کاربرانی است که برای اولین بار برنامه را در macOS 10.15.1 راه اندازی می کنند.

OS X 10.12 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بهترین باشید، نه اولین.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘