دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Declutter نسخه : 2.5 برای مک

نسخه : 2.5

Declutter نرم افزاری فوق العاده در زمینه ی مرتب سازی دسکتاپ های بهم ریخته است! این نرم افزار با ساخت فولدرها و قوانینی که میتوان برای آن ها تعریف کرد فایل های شما را به فولدر مربوطه منتقل میکند!‌ به طور مثال فرض کنید که شما تصاویری در دسکتاپ دارید این نرم افزار فولدری با نام Pictures برای شما می سازد و تمام تصاویر را به داخل آن منتقل میکند ! 

 

 

ویژگی ها:

  • میز کار مرتب: ما وقتی مک خود را می‌خریم عاشق ظاهر و نمای آن هستیم. این برنامه به شما کمک میکند این را حفظ کنید و حتی مک خود را زیبا تر سازید.
  • پوشه های هوشمند: Declutter به شما کمک می‌کند پوشه های زیبا و هوشمندانه در دسکتاپ خود بسازید. هر کدام از این پوشه ها با قوانینی تنظیم شده که تمیزی دسکتاپ بر پایه آنها است.
  • نام فایل یا قوانین الحاقی: قوانین برای پوشه های هوشمند در دسکتاپ می‌تواند بر بر پایه ی هر دو نام فایل ها یا الحاقات ایجاد شود تا پاکسازی به صورت جامع و در یک زمان انجام گیرد.
  • قوانین گروهی: قوانین میتوانند با نام های چندگانه‌ی فایل ها یا الحاقات آن ها پیکر بندی شوند. این ویژگی به برنامه این امکان را میدهد تا مثل هوش یک انسان دسکتاپ را به دقت پاکسازی و مرتب کند.
  • رنگ‌ و آیکن های پوشه ها: این برنامه شما را قادر به اضافه کردن رنگ های زیبا و آیکن ها به پوشه های هوشمند میکند تا پوشه هایی را که قبلا برای پاکسازی دسکتاپ ایجاد کرده اید زیبا تر کنید.
  • مرتب سازی خودکار: به شما این امکان را میدهد تا با تنظیم زمان دلخواه دسکتاپ را به صورت اتوماتیک پاکسازی کنید تا مطمئن شوید همیشه تمیز می‌ماند.
  • دسترسی فوری: اگرDeclutter را برای اجرا در هنگام بالا آمدن سیستم تنظیم کنید, همیشه در منوی بار در دسترس خواهد بود و با تنها یک کلیک یا یک کلید ویژه فعال می‌شود.
  • اجرا هنگام راه اندازی: میتوانید این برنامه را تنظیم کنید که هنگام راه اندازی ویندوز اجرا شود. پس به این ترتیب برنامه به صورت بی صدا اجرا میشود و دسکتاپ را به صورت خودکار تمیز نگه میدارد.

نسخه 2.5:

 رفع اشکال برای macOS High Sierra.
 بهینه سازی پوشه.
رفع اشکالات جزئی.

OS X 10.11 به بعد

پردازنده 64bit

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
زندگی خود را وارد حاشیه نکنید. دنیا به حضور پررنگ شما احتیاج دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘