describe image content

دانلود نرم افزار NetShared X نسخه : 5.5.0 برای مک

نسخه : 5.5.0

NetShred X یک ابزار ساده برای پاک کردن حافظه نهان اینترنت (cache) برای OS X است که با اطمینان خاطر فایل های حافظه نهان مرورگر شما را پاک می کند و شما را از برنامه های ایمیل خود خارج می کند.

 NetShred X نرم افزار حریم خصوصی اینترنت است که نرم افزاری آسان ، سریع و حذف کننده است.

آسان است بخاط اینکه  به طور خودکار اجرا می شود - لازم نیست که به یاد داشته باشید تا از آن استفاده کنید.

سریع است بخاطر اینکه در پس زمینه اجرا می شود - لازم نیست منتظر اجرای آن باشید.

 حذف کننده است بخاطر اینکه حذف خواهد کرد ، نه فقط همه بخش های اینترنت را برای هر مرورگری بلکه برنامه ایمیل در سیستم عامل X را حذف خواهد کرد.

 

مرورگر وب شما نسخه هایی از تصاویر و متنی را که هنگام وب گردی می بینید ، ذخیره می کند. این اطلاعات توسط هر کسی که به رایانه شما دسترسی داشته باشد قابل بازیابی است. این بخش های اینترنتی - حافظه نهان مرورگر ، تاریخچه ، حافظه نهان دانلود ، حافظه نهان سریع ، Favicons ، کوکی ها ، حافظه نهان ایمیل ، سطل زباله ، اسپم و نامه های ناخواسته - نه تنها حتمی است که حریم خصوصی شما را به خطر بیاندازند ، بلکه فضای دیسک زیادی نیز به خود اختصاص می دهند. پاک کردن حافظه نهان ، پرتاب این فایل ها در سطل زباله یا حذف آنها باعث پاک شدن محتوای فایل از هارد دیسک دستگاه شما نمی شود - فقط نام پرونده را از دایرکتوری حذف کرده و داده ها دست نخورده اند و قابل بازیابی هستند. برای دور ریختن این بخش های اضافه و خطرناک اینترنتی، شما به پاک کننده اینترنت نیاز دارید تا آنها را پاک کند و دیگر قابل بازیابی نباشند.


  • پشتیبانی از سازگاری با macOS 10.15 Catalina

  • پردازنده 64 بیتی
  • macOS 10.13 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
بسیار کم پیش می‌آید که شخصی از بدو تولد بینش درونی داشته باشد. این احساس با گذشت زمان قوی و قوی‌تر خواهد شد. بزرگ‌ترین چالش انسان‌ها این است که یاد بگیرند به این احساس گوش بدهند و طبق غریزه عمل کنند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘