describe image content

دانلود نرم افزار Yate نسخه : 5.0.2 برای مک

نسخه : 5.0.2

Yate برای افرادی ساخته شده است که در زمینه برچسب زدن و سازماندهی پرونده‌های صوتی خود جدی هستند. این نرم افزار از ابتدا تا به امروز برای کاربران Mac طراحی شده است. این برنامه از کتابخانه برچسب گذاری خاص خود استفاده می‌کند. Yate پرونده‌های mp3، m4a، aiff، flac، wav و dsf را برچسب گذاری می‌کند.

Yate لیست طولانی از ویژگی‌های دارد. مهمتر از همه، یک سیستم نوشتن اسکریپت نوآورانه به نام اقدامات. از اقدامات می‌توان برای به روزرسانی همه برچسب‌های آلبوم با یک عمل استفاده کرد. Yate همچنین از ادغام با Discogs، MusicBrainz، AcoustID و iTunes پشتیبانی می‌کند. همه تغییرات را می‌توان به راحتی برگردانید و تغییرات فردی را به هر ترتیب می‌توان برگرداند. این که آیا می‌خواهید پرونده‌های خود را به صورت خودکار یا دستی برچسب گذاری کنید، Yate می‌تواند همه این موارد را انجام دهد!


نسخه 5.0.2:

اولویت ها

اکنون بخش های برگزیده Discogs و MusicBrainz به تعدادی زبانه تقسیم شده اند تا امیدوارم تنظیمات قابل خواندن تر باشند.
هر دو بخش دارای کد کشور ترجیحی جدید برای تنظیم فیلتر در برگه Advanced هستند. با توجه به ماهیت فوق داده های بارگیری شده ، تنظیمات تا حدودی مورد نیاز قالب بندی هستند. کمک آنلاین اطلاعات اضافی دارد.
جادوگران Discogs و MusicBrainz

کنترل Country Country در صفحه نتایج جستجو اکنون می توانید به کدهای جدید کشور ترجیحی برای تنظیمات فیلتر دسترسی پیدا کنید.
شما با انتخاب تنظیمات برگزیده از کنترل فیلتر کشور ، در کشور جدید در تنظیمات جدید فیلتر می شوید. اگر تنظیم خالی باشد ، تنظیمات برگزیده معادل همه کشورها است. توجه داشته باشید که اگر تنظیمات جدید خالی نباشد ، تنظیمات برگزیده پس از هر جستجو از قبل انتخاب می شوند.
پردازش سیاهههای مربوط به بررسی پرونده های صوتی

پیش از این با شروع دسته ای پردازش ، انتخاب عمل ترمیم و با کشیدن پرونده پرونده ، یک پرونده ورود به سیستم بررسی فایل صوتی را پردازش کرده اید.
منوی عملکردها یک مورد جدید جدید با نام Log Audio Check Health File Process (پرونده صوتی) دارد. این مورد اقدام مناسب را انتخاب می کند و محل ورود به سیستم را بر اساس تنظیمات موجود در بررسی فایل صوتی (یا پیش فرض) انتخاب می کند.
تغییر نام فصل کتاب صوتی

نام فصل های صوتی اکنون قابل ویرایش است (در پرونده های MPEG-4). یک یا چند پرونده حاوی فصل را انتخاب کنید و ویرایش> ویرایشگر فصل را انجام دهید.
مشاهده منو

اکنون می توانید Metadata Stem را از منوی View نشان دهید. فوق داده های بنیادی برای کلیه پرونده های انتخاب شده در Log Viewer نمایش داده می شوند.
موارد منو File> Log به منوی View منتقل شده اند.
مورد منوی زمینه پنجره اصلی به تغییر نام داده شده است.

پانل های سفارشی

در حال حاضر قسمت اعلان های تولید شده به صورت عمودی در صفحه های ویرایش سفارشی قابل تغییر اندازه خواهند بود.
Mac OS 10.9

از آنجا که دو درخواست اخیر در مورد 10.9 صادر شده است ، ما حتی یک درخواست واحد برای پشتیبانی پشتیبانی دریافت نکردیم. این آخرین نسخه است که از سیستم عامل Mac 10.9 پشتیبانی می کند.
رفع اشکال

چندی پیش امکان قرار دادن یک اقدام در فهرست زمینه پایگاه داده معرفی شد. در حالی که این کار از مدیر عامل انجام شده است ، هنگام ذخیره یک اقدام جدید یا یک عمل اصلاح شده در پنجره ویرایشگر اکشن فعال نمی شود.
هنگامی که یک فیلتر لیست پرونده ، یک مجموعه وارد کردن Discogs یا یک مجموعه ImportBrainz وارد شد ، لیست مرتبط با موارد طبقه بندی نشد.
قسمت تنظیمات برگزیده - عمومی - دفترچه یادداشت و دکمه انتخابگر بر اساس معیارهای نادرست غیرفعال شدند.
شما نمی توانید میانبرها را در موارد منو مشاهده ایجاد کنید.
عناوین ستون جدول چند ویرایشگر نشان داده نمی شد.
ویرایشگر پنل سفارشی بعضی مواقع قادر به تغییر اندازه عمودی بود که یک کنترل فقط یک خط را اشغال کند.

OS X 10.9 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
میان «علاقه‌مندی به کار کردن» و «علاقه‌مندی به کار» تفاوت فاحشی وجود دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘