دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار AweEraser نسخه : 3.7 برای مک

نسخه : 3.7

AweEraser پاک کننده اطلاعات امن مک است. این می‌تواند با اطمینان و دائمی داده‌ها را از رسانه هارد دیسک / ذخیره سازی پاک کند، به طور دائم پرونده‌های مک را پاک کند، هارد دیسک را پاک کند، و داده‌های از قبل حذف شده را تحت سیستم عامل Mac پاک کند. این ابزار همچنین به شما کمک می‌کند تا برنامه‌ها را در Mac خود حذف کرده و تاریخچه‌ها، انبارها، حریم خصوصی و غیره را در مرورگرها پاک کنید. 

ما می‌دانیم که داده‌های حذف شده یا فرمت شده توسط نرم افزار بازیابی داده قابل بازیابی هستند. بنابراین، اگر قصد فروش Mac، USB، دوربین دیجیتال خود را به فروش، اهدا یا هدیه دادن دارید، باید اطمینان حاصل کنید که داده‌های شخصی شما به جای پاک کردن پرونده‌ها، خالی کردن سطل زباله یا قالب بندی دستگاه، به طور دائم پاک شده است. AweEraser for Mac استانداردهای پاک کردن داده‌های سطح دولتی و نظامی را برای اطمینان از از بین بردن دائمی داده‌های هدفمند بدون تأثیرگذاری بر عمر عملی رایانه یا دستگاه خود، ارائه می‌دهد. روش‌های پاک کردن داده‌های معتبر شامل HMG Infosec Standard 5، آلمانی FOFIS، DOD 5220.22-M، ارتش AR380-19، الگوریتم پیتر گاتمن و غیره است.

این پاک کن داده Mac بسیار ساده است. پاک کردن داده‌های قابل انعطاف و قابل اعتماد را ارائه می‌دهد. گزینه 1: پرونده‌ها / پوشه‌ها را خرد کنید. گزینه 2: پاک کردن کل هارد دیسک / دستگاه برای پاک کردن دائمی تمام داده‌ها از دیسک سخت و دستگاه. گزینه 3: فضای دیسک رایگان را پاک کنید تا دائما داده‌های حذف شده یا فرمت شده را پاک کنید. AweEraser برای Mac همچنین پاک کننده پاک کننده و اینترنت را ارائه می‌دهد. حذف نصب می‌تواند به شما کمک کند تا برنامه‌ها را در دسته‌ها حذف کنید و کلیه پرونده‌های مربوطه از جمله برنامه‌های ناخواسته، پرونده‌های رجیستری، حافظه پنهان و غیره را حذف کنید. AweEraser for Mac 100٪ safe است. این اطمینان از پاک کردن دائمی داده‌های هدفمند در هارد دیسک، فلش درایو USB، دوربین دیجیتال، کارت حافظه، RAID، سرور و سایر رسانه‌های ذخیره سازی شما می‌باشد. این امر هیچ آسیبی به دستگاه شما نمی‌رساند و فقط داده‌هایی را که می‌خواهید پاک کنید پاک می‌کند.


نسخه 3.7:

"پاک کردن فضای آزاد" بهبود یافته است
پاک کردن داده های بهبود یافته در macOS Catalina

OS X 10.6 به بعد

64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بعضی از مردم نوآوری را به معنای تغییر می‌دانند؛ اما ما هرگز چنین برداشتی نداشته‌ایم. نوآوری باعث بهتر شدن امور می‌شود.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘