دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Art Files نسخه : 3.2 برای مک

نسخه : 3.2

Art Files یک برنامه مستقل است که وظیفه خسته کننده جمع آوری اسناد Illustrator ، تصاویر مرتبط و فونت های مربوط به پرونده های گرافیکی را بر عهده می گیرد و آن را به عملی ساده و با اشاره تبدیل می کند. Art Files به جای اینکه روی تأثیر عمیق "پیش پرواز" در برنامه های دیگر که در گذشته انجام شده اند ، تمرکز کنید ، فقط اطلاعاتی را که برای تهیه پرونده های خود برای ارائه دهنده خدمات خود بسته بندی می کنید ، جمع آوری می کند.

 

Art Files همچنین توانایی بی نظیری در جمع آوری چندین سند به طور هم زمان دارد و باعث صرفه جویی در وقت گرانبها می شود که فقط چند دقیقه بین شبانه روز کارهای هنری خود را به چاپگر و نیاز به استخدام پیک درب به درب با قیمت بالا برای تحقق مهلت خود اختصاص دهید. علاوه بر صرفه جویی در وقت ، این ویژگی با جمع آوری تصاویر مشترک و فونت ها بین اسناد فقط یک بار فضای دیسک را کاهش می دهد.

 

Art Files برای بایگانی اسناد مهم گرافیکی شما مناسب است. همچنین برای هر کسی که با پرونده های گرافیکی کار می کند مناسب است و نیاز به ارسال اسناد به دیگران برای ویرایش یا چاپ دارد. رابط کاربری ساده و رو به جلو آن مطمئناً باعث ایجاد کابوس های مجموعه ای پرونده ها از گذشته شده است.

 

پشتیبانی از پرونده های .ai از جمله CS6 و CC.


نسخه 3.2

لیست تغییرات در هنگام به روزرسانی منتشر نشده است.

OS X 10.10 به بعد

64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
اما اپل واقعا به یک درامر متفاوت می زند. من قبلاً می گفتم که اپل باید سونی این تجارت باشد، اما در واقعیت، فکر می کنم اپل باید اپل این تجارت باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘