describe image content

دانلود نرم افزار Posterino نسخه : 3.6.6 برای مک

نسخه : 3.6.6

Posterino نرم افزاری قدرتمند با انعطاف پذیری بالاست که برای راحتی شما طراحی شده است.

این نرم افزار دارای جعبه ها، افکت ها، آبجکت‌ها و قالب‌های جدیدی است که با انتخاب کردن عکس از فایل‌های خود می‌توانید آن هارا ادیت کنید و قالب‌های زیبایی را اضافه کنید.

با استفاده از یک کلیک کارت پستال‌های زیبا طراحی کنید. در این نرم افزار راحتی کاربران مورد اهمیت است به همین دلیل شما می‌توانید با کشیدن فایل مورد نظر خود و رها کردن آن روی پنجره اصلی فایل را به نرم افزار اضافه کنید.

Posterino اشتراک گذاری فایل‌های ساخته شده شمارا راحت کرده است می‌توانید از طریق برنامه Facebook، Twitter یا Flickr خود آپلود کنید و عکس‌ها را به iPhoto و ایمیل خود صادر کنید.

Posterino همچنین به شما امکان می‌دهد تا کارتهای الکترونیکی خاص را با تمبرها و نشانه‌های پست شخصی خود بسازید و ارسال کنید.

 

 


نسخه 3.6.6:
در هنگام ارسال ، کیفیت تصویر JPG اکنون به حد پیش فرض به بالاترین حد ممکن رسیده است.
بهبود سیستم گزارش دهی به مشکلات.
مرورگر جلوه ها دیگر سبک های متنی را برای اشیاء تقویم نشان نمی دهد.
هنگامی که چندین سند همان زمان باز می شوند خطا رخ نمی دهد

OS X ۱۰.۹ به بعد

پردازنده ۶۴ بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
زمان شما محدود است، آن را با زندگی کردن به روش دیگران هدر ندهید. در دام تعصب نیفتید که معمولا حاصل زندگی کردن بر اساس تفکر دیگران است. اجازه ندهید سروصدای افکار و اعتقادات دیگران ندای درون شما را خاموش کند. و مهم از همه، جرئت این را داشته باشید که به دنبال قلب و ادارکتان بروید. این ها یک جورهایی می دانند که چه چیزی می خواهید بشوید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘