دانلود نرم افزار مک

دانلود نرم افزار Pixelmator Pro نسخه : 1.4.1 برای مک

نسخه : 1.4.1

Pixelmator Pro یک ویرایشگر تصویر فوق العاده قدرتمند، زیبا و آسان برای استفاده است که منحصراً برای مک طراحی شده است.

Pixelmator Pro با طیف گسترده‌ای از ابزارهای ویرایش تصویر درجه یک حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای، به شما امکان می‌دهد تا بهترین عکس‌ها را به دست بیاورید، آهنگ‌ها و طراحی‌های بسیار زیبایی ایجاد کنید، ترسیم کنید، بکشید، نقاشی کنید، جلوه‌های خیره کننده‌ای را طراحی کنید، متن زیبا را طراحی کنید و تصاویر را ویرایش کنید. به هر روشی که بتوانید تصور کنید. و به لطف طراحی بصری و در دسترس، Pixelmator Pro بسیار راحت است استفاده - چه شما فقط با ویرایش تصویر شروع کرده‌اید یا طرفدار فصلی هستید.

رابط کاربری تک و پنجره‌ای مدرن منحصراً برای کار با تصاویر در مک طراحی شده است. یک طراحی بصری و در دسترس، ویرایش تصاویر را برای همه آسان می‌کند - از مبتدی‌ها گرفته تا حرفه‌ای‌های طراحی عکس

 


نسخه 1.4. 1:
در کنار کلیک کردن روی Command، اکنون می‌توانید Control-click و Secondary را روی عنوان سند کلیک کنید تا مسیر سند را ببینید.
استفاده از کلید Enter برای انتخاب یک حالت ترکیبی از فهرست انتخاب حالت ترکیبی کار نمی‌کند. درست شد.
با کشیدن و رها کردن لایه‌های پنهان به یاب، تصاویر خالی صادر می‌شود. درست شد.
لایه‌هایی که با استفاده از دستورات Cut و Paste ایجاد می‌شوند، گاه به صورت نادرست قرار می‌گیرند. درست شد.
موقعیت فیلدهای متنی ابزارهای تغییر شکل در صفحه گزینه‌های ابزار بسیار نادرست بود. درست شد.
در موارد نادر، اثر Grain می‌تواند باعث شود Pixelmator Pro به طور غیر منتظره‌ای کنار رود. درست شد.
در موارد خاص، هنگام برش تصاویر با لایه‌های ماسک شده با استفاده از حالت Delete، Pixelmator Pro می‌تواند پاسخ را متوقف کند. درست شد.
رفع پسوند Pixelmator Pro
هنگام باز کردن عکس‌ها با استفاده از پسوند، اگر فایل پیکسل ماتور Pro همراه در iCloud Drive باشد، پسوند قبل از باز کردن سعی در بارگیری آن خواهد کرد.
اگر پسوند نتواند در iCloud Drive ذخیره کند، سعی می‌کند به جای آن، در پوشه Pictures ذخیره شود. در صورت عدم موفقیت، به شما پیشنهاد می‌شود پرونده لایه باز را در یک مکان سفارشی ذخیره کنید.
طرح ابزارهای تغییر شکل مجدد در نوار لمسی نادرست بود. درست شد.
میانبرهای صفحه کلید برای تغییر دیداری در نوار کناری ابزارها، جابجایی بین تصاویر کوچک و نمای لیست در نوار کناری لایه‌ها، و انتخاب‌های معکوس نادرست بودند. درست شد.
عدم باز کردن عکس با استفاده از برنامه افزودنی باعث می‌شود که به طور غیر منتظره‌ای آن را ترک کند. اکنون هشدار نشان داده می‌شود و به جای آن پیش نمایش عکس باز می‌شود.
قبلاً امکان باز کردن پسوند Photos در حالی که هنوز بارگیری می‌شد امکان پذیر است و این باعث می‌شود که به طور غیر منتظره‌ای آن را ترک کند. درست شد.

macOS 10.13 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
برنده شدن هرگز به معنای بهترین بودن نیست.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘