دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Exposure X7 Bundle نسخه : 5.1.0.139 برای مک

نسخه : 5.1.0.139

Exposure ویرایشگر و سازمان دهنده برنده جایزه عکس RAW است که شما را قادر می‌سازد تصاویر زیبا بسازید و گردش کار خود را تسلط دهید.

Exposure بیش از یک دهه است که به عکاسان کمک می‌کند تا تصاویر خود را با استفاده از ابزارهای خلاقانه بی‌بدیل زنده کنند. قرار گرفتن در معرض همچنین ابزارهای سازماندهی قدرتمند، عملکرد سریع، یک طرح بصری و یک رویکرد بدون اشتراک را ارائه می‌دهد. این تنها برنامه مورد نیاز برای رسیدگی به همه کارهای ویرایش عکس شما است.

از ویژگی‌های جدید موجود در Exposure X می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سایه بهبود یافته و بازیابی برجسته برای به دست آوردن جزئیات بیشتر از تصاویر خود
جلوه‌های کاملاً قابل تنظیم نور که می‌توانند آزادانه چرخانده و جابجا شوند
ابزارهای خود را برای اصلاح چشم اندازهای کج یا چسبان تغییر دهید
مجموعه‌های هوشمند که به شما کمک می‌کنند تا به طور خودکار کتابخانه عکس خود را سازماندهی کنید
پوشه‌ها را برای عکسبرداری متلاشی مانیتور می‌کنید تا بتوانید در حین فیلمبرداری ویرایش و ویرایش کنید

ویرایش زرق و برق دار

قرار گرفتن در معرض تمام ابزارهای ویرایش غیر مخرب مورد نیاز برای ایجاد تصاویر زیبا است. ابزارهای روتوش سریع، ابزارهای لایه بندی قدرتمند و آسان و انواع جلوه‌های ویژه زیبا را پیدا خواهید کرد.

پردازش استثنایی

موتور پردازش RAW در معرض کیفیت فوق العاده‌ای ارائه می‌دهد و باعث می‌شود عکس‌های شما بهترین‌ها به نظر برسند. عملکرد برجسته‌ای را در همه زمینه‌های مهم پردازش تصویر از جمله:

برجسته و بازیابی سایه
کاهش سر و صدا
شارپ کردن
رنگ آمیزی و تعادل رنگ سفید
تنظیمات رنگ، اشباع و روشنایی رنگ‌های خاص
 
زیبا به نظر می‌رسد 

قرار گرفتن در معرض افسانه‌ای برای انتخاب پیش تنظیم‌های زیبا و قابل تنظیم است، که کل تاریخ فیلم و فراتر از آن را شامل می‌شود. صدها ظاهر خوش ذوق را انتخاب کنید که شامل رنگ‌های معتبر و پیش تنظیم فیلم‌های B&W است، سپس آنها را سفارشی کرده و خود را بسازید. می‌توانید آنها را با یک کلیک اعمال کنید، یا از ابزارهای لایه برداری سریع و برس‌های پیشرفته Exposure استفاده کنید تا یکپارچه آنها را در کنار هم قرار دهید.

خلاقیت بی‌وقفه

قرار گرفتن در معرض شما را به منطقه ویرایش خلاق سرعت می‌دهد تا بتوانید به طور موثری تصاویر خیره کننده ایجاد کنید. تمام کارهای خود را با یک رابط کاربری قابل تنظیم تکمیل کنید، جایی که هر ابزاری که نیاز دارید قابل مشاهده است. از ویژگی‌های ابتکاری مشاهده و شنیداری استفاده کنید تا سریع تصاویر خود را بکشید و از پیش تنظیم‌های مورد علاقه خود استفاده کنید


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
به ندرت پیش می‌آید که یک نفر بتواند تاریخ را رقم بزند؛ اما به این فکر کنید که اگر این اتفاق بیفتد چه خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای شما رخ دهد. این اتفاق باید برای شما رخ دهد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘