دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Disk Drill Enterprise نسخه : 3.8.953 برای مک

نسخه : 3.8.953

Disk Drill Enterprise یک نرم افزار بازیابی اطلاعات Mac است که بصورت محلی برای سیستم عامل Mac طراحی شده است. به راحتی فایل‌های خود را از حذف تصادفی محافظت کنید Disk Drill3with Recovery Vault و داده‌های گمشده از دیسک‌های مک را بازیابی کنید. وقتی چیزی حذف شد Recovery Vault باعث می‌شود نه تنها خود پرونده، بلکه ویژگی‌های آن مانند نام اصلی فایل، مکان و غیره را بازیابی کنید، بنابراین همیشه می‌توانید داده‌ها را از سیستم فایلهای Mac بازیابی کنید (HFS / HFS +) و پارتیشن‌های FAT32 دریل دیسک همچنین شامل S. M. A. R. T قدرتمند است. نظارت دیسک درست خارج از جعبه. می‌توانید وضعیت سخت افزاری دیسک‌های خود را کنترل کرده و اعلان‌های خودکار از خرابی‌های احتمالی یا سایر مشکلات را دریافت کنید. اگر دیسک یا پارتیشن خراب است، می‌توانید آن را به راحتی از تصویر دیسک (DMG) تهیه کنید که بعداً برای بازیابی نصب می‌شود.

Disk Drill Enterprise همچنین دارای چندین حالت اسکن پیشرفته برای بازیابی داده‌های FAT، NTFS، HFS / HFS +، سایر سیستم‌های پرونده و درایوهای فرمت شده (اولیه) است. با استفاده از اسکن سریع می‌توانید موارد حذف شده را روی دیسک‌های FAT و NTFS پیدا کنید، این روش اسکن سریع و دقیق است، اما بعید است داده‌های حذف شده را مدت‌ها قبل پیدا کنید. با استفاده از Deep Scan می‌توانید سعی کنید داده‌ها را از هر دیسک یا کارت حافظه بدون در نظر گرفتن سیستم فایل آنها بازیابی کنید. این روش بازیابی طولانی و کامل است، دیسک شما را در حالت دودویی اسکن می‌کند و قادر است حتی پس از قالب بندی فایل‌های پاک شده را نیز پیدا کند.

Disk Drill یک نرم افزار حرفه‌ای اما بسیار ساده بازیابی اطلاعات Mac است که به شما در نجات داده‌ها روی دیسک‌های مک، هارد دیسک‌های خارجی یا داخلی، کارت‌های حافظه، دوربین‌ها، iPods Classic و غیره کمک می‌کند بنابراین اگر هارد دیسک شما آسیب دیده باشد، یا به طور تصادفی حذف شده‌اید عکس، موسیقی، فیلم‌ها و داده‌های مورد علاقه خود، بدون نگرانی در مورد از دست دادن داده ها. درایو دیسک فایلهای حذف شده را در Mac شما بازیابی می‌کند!

اگر نمی‌خواهید کسی آنچه را حذف کرده‌اید را لغو کند اما هنوز توسط Recovery Vault محافظت نمی‌شود، می‌توانید یک استاد رمز عبور را برای محافظت از پیکربندی Disk Drill، نرم افزار بازیابی اطلاعات Mac توسط CleverFiles تعیین کنید. علاوه بر این، Disk Drill Mac Recovery دارای ویژگی مدیریت راحت جلسات اسکن است، بنابراین می‌توانید بازیابی دیسک 2TB را اسکن کرده، مکث کنید، یک جلسه اسکن را ذخیره کنید و آن را در چند روز یا حتی چند هفته ادامه دهید (با فرض اینکه شما از درایو هدف استفاده نمی‌کنید. از نوشتن اطلاعات جلوگیری کنید) حتی می‌توانید Disk Drill را در حالت Portable نصب کرده و بازیابی اطلاعات را از درایو USB Flash خود انجام دهید.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.8.5 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
اما اپل واقعا به یک درامر متفاوت می زند. من قبلاً می گفتم که اپل باید سونی این تجارت باشد، اما در واقعیت، فکر می کنم اپل باید اپل این تجارت باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘