describe image content

دانلود نرم افزار Omni Remover نسخه : 3.2.1 برای مک

نسخه : 3.2.1

Omni Remover یک پکیج همه در یک است تا مک خود را متناسب نگه دارید. این برنامه می‌تواند برنامه‌های مخرب و سرسخت را پاک کند، برنامه‌های سخت شده 32 بیتی را پاک کند و بهینه سازی ذخیره سازی را بر روی تقاضا در macOS Catalina قرار دهد.

امکانات:

Mac Clean - حذف جدید Omni به شما ارائه می‌دهد ابزارهای تمیز کننده Mac که به زیبایی برای تمیز کردن پرونده‌های غیر ضروری، مانند حافظه‌های قدیمی قدیمی، بارگیریهای شکسته شده، سیاهههای مربوط و محلی سازی بی‌فایده طراحی شده اند.
حذف برنامه Mac - هدف اصلی Omni Remover تمیز کردن مجموعه‌ای از پرونده‌های دیگر نیازی نیست که هنگام پاک کردن برنامه در Mac، باقی مانده است. Omni Remover می‌تواند آن پرونده‌ها را ردیابی کند، بنابراین برنامه کاملاً حذف می‌شود.
App Force Uninstall - حذف برنامه‌های مک ساده است زیرا اکثر برنامه‌ها دارای خود مختصر هستند که با سیستم Mac آشفتگی ندارند. اما اگر برنامه‌های «سرسخت» دارید این یک داستان دیگر است. احتمالاً در آینده دوباره آنها را پیدا خواهید کرد حتی وقتی فکر می‌کنید آنها را فرستاده اید. Omni Remover بهترین کمک کننده شما برای عملکرد ساده و قدرتمند حذف برنامه کاربردی مک است.


معرفی ویژگی iTunes Clean برای اسکن و تمیز کردن ناخواسته حافظه پنهان iTunes در macOS Catalina

OS X 10.9 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
اینکه ثروتمندترین فرد قبرستان باشم برای من اهمیتی ندارد. اینکه شب ها قبل از رفتن به تخت خواب، بدانم که امروز کار خارق العاده ای انجام داده ام، این چیزی است که برای من ارزشمند است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘