دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Cisdem DVDBurner نسخه : 3.9.1 برای مک

نسخه : 3.9.1

Cisdem DVD Burner نرم افزاری فوق العاده برای رایت DVD است که قابلیت‌های بیشتری دارد اما مراحل کمتری نسبت به iDVD دارد. این می‌تواند هر فیلم را به دی وی دی با زیرنویس / منو و موسیقی پس زمینه رایت و همچنین مجموعه‌ای از قالب‌های منوی DVD را برای مجموعه‌ای از مناسبت‌های شما فراهم می‌کند. با عملکردهای ویرایش آن، می‌توانید برش دهید، بچرخانید، اصلاح کنید، جعبه نامه را بردارید و جلوه‌های ویژه و یا علامت‌های سفید اضافه کنید و سپس DVD شخصی با کیفیت بالا را به راحتی بسوزانید.

امکانات

بسیار بهتر از iDVD - تقریباً هر ویدئو به DVD رایت کنید
این انواع ویدیوها را به DVD می‌سوزاند، چه در اینترنت بارگیری شود، دوربین فیلمبرداری ضبط شده و چه آیفون، آی پد و بسیاری از دستگاههای دیگر ایجاد شده و همچنین از مجموعه‌ای از قالب‌ها مانند MTS، AVI، HD MKV، MOV، MP4 و غیره پشتیبانی می‌کند.
ویرایشگر ویدیوی قدرتمند - DVD را سفارشی کنید
الگوهای مختلف منو را برای مناسبت‌های مختلف تهیه کنید. یکی را انتخاب کنید تا متن DVD خود متناسب باشد و آن را با تصاویر کوچک، دکمه‌ها، قاب‌ها و متن دلخواه خود تنظیم کنید.
برای کشیدن و رها کردن برای اضافه کردن آهنگ‌های صوتی یا زیرنویس‌ها، می‌توانید به راحتی موسیقی پس زمینه و زیرنویس‌ها را اضافه کنید تا داستان خود را بهتر بگویید.
با استفاده از قابلیت برش، صاف کردن، خراشیدن و اضافه کردن علامت‌های سفید و جلوه‌های ویژه به فیلم‌ها، به راحتی می‌توانید DVD خود را سفارشی کنید.

پیش نمایش زمان واقعی و رایت دی وی دی 16X سریعتر

با استفاده از پیمایش منو و تغییر فصل، می‌توانید ویدیوی DVD ایجاد شده را در پنجره پیش نمایش درست مثل پخش کننده DVD پخش کنید.
با استفاده از چند رشته، پردازش چند هسته‌ای و فناوری سوزاندن DVD چند منظوره، از 10-20 برابر سریعتر از سایر رقبا استفاده می‌شود!

DVD با کیفیت بالا در هر کجا تجربه کنید

شما می‌توانید به راحتی فیلم را در DVD، ISO File و DVD پوشه بسوزانید و بر اساس حجم دیسک (DVD5 یا DVD9)، سیستم تلویزیون (NTSC یا PAL)، نسبت نمایشگر (16:9 یا 4:3) و غیره، DVD را بسوزانید. دی وی دی‌های خروجی در هر دستگاه پخش کننده DVD / BD مانند سریال‌های DVP سونی و سریال‌های پاناسونیک DMP و غیره قابل پخش هستند.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
اجازه بدهید شادی و خوشحالی در طول مسیر با شما همراه باشد، نه در هنگام رسیدن به یک هدف یا مقصد دور.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘