describe image content

دانلود نرم افزار Do Your Data Recovery Professional نسخه : 7.2 برای مک

نسخه : 7.2

Do Your Data Recovery Professional ابزاری با کاربرد آسان و در عین حال قدرتمند بازیابی فایل است. به سرعت فایلهای حذف شده را بازیابی می‌کند، حتی اگر سطل زباله را خالی کنید. این نرم افزار همچنین می‌تواند پرونده‌های از دست رفته را به دلیل قالب بندی، خرابی سیستم عامل، آلودگی به ویروس، از کار افتادن سیستم عامل، بروزرسانی سیستم عامل و غیره بازیابی کند. نرم افزار بازیابی کامل فایل حتی می‌تواند پرونده‌های از بین رفته، گمشده یا غیرقابل دسترسی را حذف کند.

این برنامه از بازیابی داده‌های از دست رفته از همه مکینتاش، از جمله iMac، MacBook، MacBook Air، Mac mini، MacBook Pro، Mac Pro، Mac Server پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌تواند داده‌های از دست رفته را از طریق درایو USB، کارت SD، کارت حافظه، هارد اکسترنال، دوربین دیجیتال و غیره بازیابی کند. چه چیز دیگری، شما می‌توانید هر آنچه را گم کرده‌اید بازیابی کنید این برنامه از بازیابی انواع پرونده‌های گمشده از جمله تصاویر، اسناد، فیلم‌ها، صدا، بایگانی، پوشه‌ها، ایمیل‌ها و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند.

این دو حالت بازیابی برای بازیابی اطلاعات Mac ارائه می‌دهد. اول از همه، کاربران می‌توانند حالت بازیابی سریع را امتحان کنند تا سریعاً فایلهای حذف شده یا اخیراً گم شده را بازیابی کنند. اگر آنها نتوانند تمام پرونده‌های گمشده را پیدا کنند، می‌توانند حالت ریکاوری پیشرفته را امتحان کنند تا هارد دیسک را عمیقا اسکن کنید. پرونده‌های گمشده بسیار بیشتری پیدا می‌کند.


بازیابی داده‌ها در macOS Catalina را بهبود بخشید

رفع چند مشکل

OS X 10.6 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
به ندرت پیش می‌آید که یک نفر بتواند تاریخ را رقم بزند؛ اما به این فکر کنید که اگر این اتفاق بیفتد چه خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای شما رخ دهد. این اتفاق باید برای شما رخ دهد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘