دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Adobe Prelude نسخه : 9.0 برای مک

نسخه : 9.0

نرم افزار Adobe Prelude CC 2020 وظایف تولید شما را در خط استریم انجام می دهد. تقریباً از هر قالب مبتنی بر فایل استفاده کنید و بلافاصله ورود به سیستم را شروع کنید و نشانگرهای قابل جستجو و سایر ابرداده‌های موقت را که پس از تولید جریان دارند ایجاد کنید، بنابراین می‌توانید سریعتر کار کرده و سازماندهی کنید. Adobe Prelud در تولید حق بیمه، مجموعه Master و خلاق Creative Cloud قرار دارد.

فیلم‌ها را به سرعت و به راحتی وارد کرده و وارد شوید 

سریعتر کار کنید و با استفاده آسان از فیلم‌های مبتنی بر پرونده، از جمله امکان کدگذاری تقریبا به هر قالب مبتنی بر پرونده، سریعتر کار کنید. فیلم را با ابرداده زمانی قابل جستجو که از طریق گردش کار شما حمل می‌شود، برچسب گذاری کنید.

تقریباً در هر گردش کاری ادغام شوید 

مستقیماً به سیستم‌های مدیریت دارایی رسانه‌های موجود و گردش کار با Prelud، یک بستر باز که از ادغام سفارشی با فن آوری‌های شخص ثالث پشتیبانی می‌کند متصل شوید.  نشانگرهای سفارشی ایجاد کنید تا داده‌های خاص برای تولید خود را ضبط کنید و آن را درنرم افزار حرفه ای Adobe Premiere مشاهده کنید. 


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.11 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
اما اپل واقعا به یک درامر متفاوت می زند. من قبلاً می گفتم که اپل باید سونی این تجارت باشد، اما در واقعیت، فکر می کنم اپل باید اپل این تجارت باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘