دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Duplicate Photos Fixer Pro نسخه : 2.16 برای مک

نسخه : 2.16

Duplicate Photos Fixer Pro ابزاری عالی برای عکس است که بسته به سطح مطابق با انتخاب شما، همواره عکس‌های تکراری یا مشابه را اسکن و حذف می‌کند. این ابزار جذاب با عکس‌های iPhoto به همراه عکس‌هایی از انبارهای خارجی و هارد دیسک سیستم شما نیز کار می‌کند. با حذف تعداد زیادی از عکس‌های مشابه و تکراری فقط با یک کلیک فضای دیسک کافی را آزاد کنید! Duplicate Photos Fixer Pro خیلی جذاب عمل می‌کند و این قابلیت را دارد که عکس‌های تکراری و مشابه را در آن تشخیص دهد:

شما می‌توانید عکس‌های همان صحنه را به صورت متوالی کلیک کنید تا عکس مناسب را بگیرید
عکسهای شما در سراسر سیستم، دستگاههای ذخیره سازی خارجی، iPhoto و هارد دیسک‌ها پراکنده هستند
شما با ایجاد پشتیبان از تصاویر سیستم را به هم ریخته و اکنون می‌ توانید آشغال‌ها را حذف کنید

چرا باید از Duplicate Photos Fixer Pro استفاده کنیم؟

پوشه‌ها و عکسها را بکشید و رها کنید - به سادگی پوشه‌ها را بکشید و رها کنید تا به راحتی عکس‌های داخل آنها را اسکن کنید. همچنین می‌توانید عکسهای بیشتری را از کتابخانه iPhoto و پوشه‌های دیگر خود اضافه کنید.
تنظیمات مقایسه - شما می‌توانید تنظیمات مقایسه خود را با استفاده از تنظیمات بر اساس نیاز خود، بدون در نظر گرفتن اندازه یا قالب، به طور کامل سفارشی کنید.
Speed ​​- Duplicate Photos Fixer Pro هنگام اسکن و مقایسه تعداد زیادی از عکس‌ها در عرض چند ثانیه بسیار سریع است. این امر به دلیل الگوریتم‌های قدرتمندی است که در هنگام تهیه این ابزار تزریق می‌شود و باعث می‌شود جستجوی عکس‌های تکراری بسیار سریع انجام شود و نتایج مقایسه خوبی را ارائه می‌دهد.
راندمان / نتایج در زمان واقعی - بدون مقایسه مجدد عکس‌ها، می‌توانید با تغییر سطح تطبیق روی کشویی در زمان واقعی، نتایج مقایسه را مجدداً گروه بندی کنید.
Auto-Mark Duplicates - از ویژگی Auto-Mark استفاده کنید تا بسته به تنظیمات برگزیده، همه عکس‌های تکراری را در هر گروه به جز یک علامت گذاری کنید.
نمای جمع و جور - رابط کاربری Duplicate Photos Fixer Pro به گونه‌ای طراحی شده است که تمام وقایع عکس‌ها در گروه‌های مختلف طبقه بندی می‌شوند و در هر خط به عنوان گروه عکس‌های بزرگ مشاهده می‌شوند.
QuickLook - قبل از پیشروی و حذف عکس‌ها، می‌توانید با استفاده از این ویژگی، به جای اینکه آنها را بصورت جداگانه باز کنید، نگاهی واضح به آنها داشته باشید.


رفع اشکالات جزئی

OS X 10.7 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
برنده شدن هرگز به معنای بهترین بودن نیست.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘